Οι περισσότεροι επισκέπτες στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, όταν ζητούν να κάνουν κράτηση, ελάχιστες φορές λαμβάνουν μήνυμα προ-κράτησης από τους οικοδεσπότες με έναν “καλό λόγο” προς τον υποψήφιο πελάτη τους.
Και όμως: Μια θερμή ανταπόκριση του οικοδεσπότη, ένα “ευχαριστώ” προς τον πελάτη που θέλει να κάνει κράτηση στο σπίτι του, είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ, όπως διαπιστώνει η AirDNA.
Σύμφωνα με έρευνα σε περισσότερους από 2.000 επισκέπτες σε βραχυπρόθεσμες μισθώσεις διακοπών από το TouchStay, το 66% των επισκεπτών έλαβε δύο ή λιγότερα μηνύματα από τους οικοδεσπότες τους. Αυτό αφήνει περισσότερο από το ένα πέμπτο των επισκεπτών χωρίς τις απαραίτητες πληροφορίες για να κάνουν τη διαμονή τους εξαιρετική.
Αυτά τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι ένα μεγάλο κομμάτι οικοδεσποτών δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον εύκολο τρόπο μάρκετινγκ, το μήνυμα προκράτησης, για να βελτιώσουν τη φήμη της φιλοξενίας τους.
Πολλοί οικοδεσπότες της Airbnb χάνουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν ουσιαστικά με τους επισκέπτες τους πριν ξεκινήσει η διαμονή τους. Το μήνυμα προ-κράτησης προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο στην εμπειρία του επισκέπτη, σημειώνει η AirDNA.
Όπως υπογραμμίζει, τα πιο αποτελεσματικά μηνύματα εκφράζουν ευγνωμοσύνη προς τον επισκέπτη, παρέχουν μια προσωπική εισαγωγή, θέτουν σαφείς προσδοκίες και επισημαίνουν χαρακτηριστικά ιδιοκτησίας για να προσελκύσουν τους επισκέπτες και να ενθαρρύνουν τις κρατήσεις.
Οι συστάσεις της AirDNA για το μήνυμα προ-κράτησης
Τι είναι ένα μήνυμα προ-κράτησης;
Ένα μήνυμα προκράτησης της Airbnb είναι μια αυτοματοποιημένη απάντηση που αποστέλλεται στους επισκέπτες αμέσως μόλις στείλουν αίτημα κράτησης. Το μήνυμα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι οικοδεσπότες να αλληλεπιδρούν αμέσως με πιθανούς επισκέπτες, ιδιαίτερα μέσω της λειτουργίας Instant Book στο Airbnb.
Αυτό το αρχικό μήνυμα χρησιμεύει ως πλατφόρμα για τους οικοδεσπότες για να καλωσορίσουν θερμά, να συστήσουν τον εαυτό τους και να προσφέρουν κρίσιμες πληροφορίες για την ιδιοκτησία τους.
Το μήνυμα πριν από την κράτηση είναι μια σημαντική ευκαιρία για τους οικοδεσπότες να γνωρίσουν τους επισκέπτες τους και τους λόγους για τους οποίους ταξιδεύουν. Είναι μια ευκαιρία να ξεκινήσουν μια συζήτηση, να γνωστοποιήσουν τους κανόνες του σπιτιού και να δημιουργήσουν σαφείς προσδοκίες για την επερχόμενη διαμονή. Οι επισκέπτες λαμβάνουν αυτό το μήνυμα πριν κάνουν την τελική πληρωμή τους και μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Βασικά στοιχεία ενός αποτελεσματικού μηνύματος προ-κράτησης
Το μήνυμα πρέπει να είναι συνοπτικό, αλλά αρκετά ενημερωτικό ώστε να απαντά σε πιθανές ερωτήσεις και να καθησυχάζει τους επισκέπτες για την επιλογή τους. Αυτή είναι συχνά η πρώτη αλληλεπίδραση επισκέπτη-οικοδεσπότη και δίνει τον τόνο για ολόκληρη τη διαμονή και συμβάλλει στη συνολική επιτυχία της ενοικίασης. Εδώ είναι τα βασικά στοιχεία που πρέπει να συμπεριληφθούν:
Ξεκινήστε με ένα “ευχαριστώ”
Ξεκινήστε το μήνυμά σας ευχαριστώντας τον επισκέπτη. Αυτή η απλή πράξη ευγνωμοσύνης συμβάλλει πολύ στην οικοδόμηση σχέσεων και κάνοντας τους πιθανούς επισκέπτες να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν. Ένα ευγενικό ξεκίνημα μπορεί να δώσει θετικό τόνο για όλες τις αλληλεπιδράσεις που ακολουθούν.
Συστηθείτε
Κάντε το προσωπικό. Συστηθείτε στο μήνυμα και μοιραστείτε λίγα λόγια για το ιστορικό σας ή γιατί σας αρέσει η φιλοξενία. Αυτή η προσωπική πινελιά βοηθά στη δημιουργία μιας σύνδεσης και κάνει τους επισκέπτες της Airbnb να αισθάνονται πιο άνετα.
Κάντε σχετικές ερωτήσεις
Ρωτήστε γιατί ταξιδεύει ο επισκέπτης και εάν έχουν ειδικές απαιτήσεις. Αυτό δείχνει ότι είστε προσεκτικός οικοδεσπότης και σας βοηθά να προσαρμόσετε την εμπειρία του επισκέπτη στις ανάγκες τους.
Καθιερώστε ξεκάθαρες προσδοκίες
Είναι σημαντικό να κοινοποιείτε με σαφήνεια τους κανόνες του σπιτιού και οποιεσδήποτε άλλες σχετικές πληροφορίες που οι επισκέπτες μπορούν να λάβουν υπόψη στην απόφασή τους να ολοκληρώσουν την κράτησή τους. Εξετάστε το ενδεχόμενο να επισημάνετε τις ανέσεις και τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του καταλύματός σας, όπως ώρες ησυχίας, διαθεσιμότητα στάθμευσης, περιορισμούς στις ομαδικές συγκεντρώσεις κ.λπ. Αυτό το μέρος του μηνύματος προ-κράτησης μειώνει την πιθανότητα παρεξηγήσεων και βελτιώνει τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών.
Επισημάνετε την ιδιοκτησία σας
Οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επιβεβαιώσουν την κράτησή τους εάν αναφέρετε ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του καταλύματος. Υπενθυμίστε στον επισκέπτη τι διαφοροποιεί την ενοικίασή σας από άλλες επιλογές στην περιοχή σας.
Χρησιμοποιήστε μια παρότρυνση για δράση
Ενθαρρύνετε τους μελλοντικούς επισκέπτες να κάνουν ερωτήσεις ή να επιβεβαιώσουν λεπτομέρειες σχετικά με τη διαμονή τους. Αυτό όχι μόνο προωθεί την ανοιχτή επικοινωνία, αλλά και κρατά τους πιθανούς επισκέπτες αφοσιωμένους και τους κάνει πιο πιθανό να ολοκληρώσουν την κράτησή τους.
Η ενσωμάτωση αυτών των στοιχείων στο μήνυμά σας πριν την κράτηση ως οικοδεσπότης Airbnb ή διαχειριστής ιδιοκτησίας STR μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία των επισκεπτών. Αυτή η προσέγγιση κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και ενημερωμένοι και θέτει τα θεμέλια για μια θετική κριτική και μια υψηλότερη βαθμολογία οικοδεσπότη.
Προσαρμόστε το μήνυμα προ-κράτησης
Είναι σημαντικό να σχεδιάσετε το μήνυμά σας πριν την κράτηση με βάση την ιδιοκτησία, το στυλ επικοινωνίας και το κοινό σας.
Για παράδειγμα, ένα στούντιο ή ένα διαμέρισμα ενός υπνοδωματίου θα προσέλκυε άτομα και ζευγάρια με διαφορετικές προτιμήσεις από μια οικογένεια ή μια μεγάλη ομάδα φίλων. Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη την τοποθεσία σας. Εάν το ακίνητό σας βρίσκεται κοντά σε συνεδριακό κέντρο ή επιχειρηματική περιοχή, το πιθανότερο είναι ότι θα δεχτείτε επισκέπτες που επισκέπτονται την περιοχή για δουλειά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να καθορίσετε τι θα εμφανίζεται στο μήνυμά σας πριν την κράτηση και τη γλώσσα που θα χρησιμοποιήσετε η οποία θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας.
Αν ρωτήσετε για τους λόγους για τους οποίους ταξιδεύουν στο μήνυμά σας πριν την κράτηση, δώστε προσοχή στις απαντήσεις τους. Σημειώστε ποιες ανέσεις ή άλλες πτυχές της διαμονής τους σημειώνονται στα σχόλια των επισκεπτών. Θα αποκτήσετε πληροφορίες για τον ιδανικό επισκέπτη σας και θα προσδιορίσετε τις καλύτερες πτυχές του καταλύματός σας για να τονίσετε σε ένα εξατομικευμένο μήνυμα προκράτησης.
Συνολικά, η προσαρμογή του μηνύματος πριν από την κράτηση μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές κράτησης και σε μεγαλύτερο βαθμό ικανοποίησης των πελατών.