Η νέα καμπάνια της Booking.com στις ΗΠΑ για το 2023, με πρωταγωνίστρια την Αμερικανίδα ηθοποιό και παραγωγό Melissa McCarthy, έχει ως επίκεντρο τη «χαρά της προσμονής», δίνοντας έμφαση στην ιδέα ότι μεγάλο μέρος της απόλαυσης ενός ταξιδιού βρίσκεται στην κράτηση.
Η Natalie Wills, Vice President of Brand στην Booking.com, εξηγώντας τη φιλοσοφία και τους στόχους της καμπάνιας, σημειώνει, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
- Το μάρκετινγκ της επωνυμίας αποτελούσε ανέκαθεν βασικό στοιχείο του κλάδου των επιχειρήσεων, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη σημασία. Σήμερα, οι πελάτες έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, επομένως η δημιουργία μιας ισχυρής επωνυμίας που ξεχωρίζει παίζει ουσιαστικό ρόλο στην αύξηση της ζήτησης.
- Όταν ανέλαβα αυτόν τον ρόλο στην Booking.com, ήταν συναρπαστικό να βλέπω το πάθος με το οποίο η επιχείρηση προσπαθεί να δημιουργήσει μια επωνυμία που αντανακλά πραγματικά την αποστολή της να διευκολύνει όλους τους ανθρώπους να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο. Αλλά η δημιουργία μιας πραγματικά αναγνωρίσιμης επωνυμίας χρειάζεται χρόνο, συνέπεια και επένδυση.
- Πέρυσι, παρουσιάσαμε εκ νέου την καμπάνια «Booking.yeah» με πρωταγωνιστή τον Idris Elba, με την πρώτη μας διαφήμιση στη διάρκεια του «μεγάλου αγώνα». Αυτή η ετήσιας διάρκειας καμπάνια συνέβαλε στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας μας, το οποίο διαπιστώνεται και από το γεγονός ότι η Booking.com ήταν η εφαρμογή online ταξιδιωτικής πλατφόρμας με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ (και παγκοσμίως) το 2022.
- Γνωρίζοντας τη μεγάλη απήχηση της καμπάνιας «Booking.yeah», ενθουσιάστηκα με τη φρέσκια ιδέα που επιλέξαμε φέτος για να την εξελίξουμε. Η νέα μας καμπάνια, με πρωταγωνίστρια την Αμερικανίδα ηθοποιό και παραγωγό Melissa McCarthy, έχει ως επίκεντρο τη «χαρά της προσμονής», δίνοντας έμφαση στην ιδέα ότι μεγάλο μέρος της απόλαυσης ενός ταξιδιού βρίσκεται στην κράτηση. Δείτε το παρακάτω βίντεο, και σας ζητούμε συγγνώμη εκ των προτέρων αν το «Somewhere, Anywhere» κολλήσει στο μυαλό σας και δεν λέει να ξεκολλήσει!
- Έχουμε προσέξει ότι ένας λόγος για τον οποίο οι διαφημίσεις μας είναι δημοφιλείς είναι ότι δεν παίρνουμε τον εαυτό μας πολύ στα σοβαρά ως εταιρεία. Αντιθέτως, βλέπουμε πολύ σοβαρά τη δουλειά μας. Έτσι, ενώ το διαφημιστικό έχει κωμικό, ευχάριστο και διασκεδαστικό χαρακτήρα, εμπνέει επίσης εμπιστοσύνη στους ταξιδιώτες ότι θα τους βοηθήσουμε να κάνουν σωστά την κράτησή τους, είτε ενδιαφέρονται για παραθεριστική κατοικία είτε για ξενοδοχείο, αυτοκίνητο ή πτήση.
- Στο παρελθόν, η καμπάνια «Booking.yeah» εστίαζε σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, τη στιγμή που ο επισκέπτης φτάνει στο κατάλυμα και συνειδητοποιεί ότι όλα πήγαν καλά με την κράτηση. Αντιλαμβανόμαστε, όμως, ότι ενώ εμείς διευκολύνουμε τα ταξίδια, οι συνεργάτες μας είναι εκείνοι που τα κάνουν αξέχαστα χάρη στις εξαιρετικές εμπειρίες διαμονής που προσφέρουν στους επισκέπτες. Φέτος, λοιπόν, αποφασίσουμε να βάλουμε και πάλι το προϊόν μας στο επίκεντρο της διαφήμισης, εστιάζοντας σε αυτό που μπορούμε πραγματικά να προσφέρουμε: μια εύκολη, αξιόπιστη και διασκεδαστική εμπειρία κράτησης.
- Το κεντρικό μήνυμα που θέλουμε να μεταδώσουμε στους Αμερικανούς είναι ότι ο καλύτερος και ευκολότερος τρόπος να κάνουν κράτηση για μια διαμονή στις ΗΠΑ, αλλά και να βρουν τη μεγαλύτερη ποικιλία καταλυμάτων, είναι μέσω της Booking.com.
- Για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των Αμερικανών που ταξιδεύουν στο εσωτερικό της χώρας, θα στέλνουμε μηνύματα αφιερωμένα ειδικά στα εγχώρια καταλύματα για να αναδείξουμε τους συνεργάτες μας στις ΗΠΑ και το μεγάλο εύρος καταλυμάτων που διαθέτουν για τους πελάτες. Χρησιμοποιώντας πολλαπλά μέσα, τα μηνύματα θα ενισχύονται από διάφορα κανάλια μάρκετινγκ (πληρωμένα, ιδιόκτητα και κερδισμένα) προκειμένου να αυξηθούν ακόμα περισσότερο η προβολή της εταιρείας μας και το ενδιαφέρον του κοινού.
- Το μάρκετινγκ της επωνυμίας μάς δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό. Αυτό είναι σημαντικό για την προσέλκυση νέων πελατών, αλλά και για τη διατήρησή τους. Αν κάποιος εκτιμάει μια εταιρεία, είναι πιο πιθανό να μείνει πιστός σε αυτήν.
- Το μάρκετινγκ της επωνυμίας, όμως, δεν λειτουργεί αυτόνομα. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με όλες εκείνες τις πτυχές της επιχείρησης, από το performance marketing μέχρι τις συνεργασίες για την αύξηση της ζήτησης, που καταφέρνουν να μετατρέψουν τη ζήτηση των ταξιδιωτών που είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε πραγματικές κρατήσεις.
- Η βασική διαφορά του μάρκετινγκ της επωνυμίας είναι ότι επικεντρώνεται στους ταξιδιώτες που μπορεί να μην είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους την ίδια στιγμή. Για το κοινό αυτό, η αναγνωρισιμότητα ενισχύεται πολύ από το μάρκετινγκ της επωνυμίας, και όταν οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες αποφασίσουν ότι θέλουν να κάνουν κράτηση, το πρώτο πράγμα που θα σκεφτούν θα είναι η πλατφόρμα μας και τα καταλύματά σας.
- Ουσιαστικά, η επένδυση στο μάρκετινγκ της επωνυμίας μάς βοηθά να προσελκύουμε σταθερά ζήτηση για τα καταλύματά σας. Αυτό είναι σημαντικό γιατί όσο θέλουμε να είμαστε αγαπητοί στους ταξιδιώτες ως εταιρεία, άλλο τόσο θέλουμε να είναι και οι οικοδεσπότες μας υπερήφανοι που συνεργάζονται μαζί μας.