Η μετοχή της Airbnb σημειώνει ανοδική πορεία και αναλυτές εκτιμούν ότι θα συνεχίσει να ανεβαίνει καθώς η εταιρεία κυριαρχεί στην αγορά βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η Airbnb θα επωφεληθεί από την ταξιδιωτική τάση μετατόπισης του ενδιαφέροντος από τα ξενοδοχεία στα σπίτια. Όπως τονίζεται, το εναλλακτικό κατάλυμα (που δεν είναι ξενοδοχείο) αποτελεί πλέον το 33% της παγκόσμιας αγοράς καταλυμάτων, έναντι 24% πριν από την πανδημία.
Αυτό σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να αποφεύγουν τα ξενοδοχεία όταν ταξιδεύουν.
Η κυριαρχία του brand Airbnb
Αναλυτές σημειώνουν επίσης ότι “το brand Airbnb είναι συνώνυμο με την αυτή την κατηγορία καταλυμάτων”.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν τη λέξη “Airbnb” για καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Ακριβώς όπως το πώς οι άνθρωποι λένε “googling” αντί για “αναζήτηση στον ιστό”.
Και αυτό είναι ένα σημαντικό επίτευγμα, καθώς δεν υπάρχουν τόσες πολλές εταιρείες που το έχουν καταφέρει.
Κανείς δεν λέει “μένω σε ένα Booking.com” ή “σε ένα VRBO”.
Αυτό λέει πολλά για το πώς η Airbnb κυριαρχεί στην αγορά της. Και η κυριαρχία αυτή θα συνεχίσει και στο μέλλον.
Μια ενδιαφέρουσα πρόβλεψη από το άρθρο ενός αναλυτή είναι ότι η Airbnb θα δημιουργήσει κρατήσεις ύψους 126 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2026, σχεδόν ΤΡΙΠΛΕΣ από ό,τι προβλέπεται για το 2021.
Σημειώνει ότι οι συντηρητικές προβλέψεις κάνουν λόγο για αύξηση της εταιρείας κατά 17% το 2022, από 30% πριν από την πανδημία και σχεδόν 100% ανάπτυξη φέτος. Οι δικές του προβλέψεις είναι 20% πάνω από αυτές του χρηματιστηρίου στην ακαθάριστη αξία κρατήσεων.