Στη θέση της Διευθύντριας Εσόδων στη Beyond αναβαθμίζεται η Maria Flores Portillo, αφού υπηρέτησε με επιτυχία τη θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου Ευρωπαϊκής Λειτουργίας τα τελευταία δύο χρόνια. Σε αυτόν τον νέο ρόλο θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας και την επιτάχυνση της ανάπτυξης μέσω των ομάδων παγκόσμιων πωλήσεων, επιτυχίας πελατών και στρατηγικών συνεργασιών. Πριν από τη Beyond, η Flores Portillo διηύθυνε παγκόσμιες ομάδες προώθησης στην αγορά σε διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Google και της Singtel.
«Η Maria Flores Portillo είναι μια από τις πιο αποδοτικές επικεφαλής στρατηγικής εσόδων με τις οποίες είχα ποτέ τη χαρά να συνεργαστώ», δήλωσε η Julie Brinkman, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Beyond. «Η ικανότητά της να αντιλαμβάνεται γρήγορα την πολυπλοκότητα και να εκτελεί τάχιστα, είναι αυτό που έχει κάνει την Beyond την κυρίαρχη δύναμη στην αγορά STR στην Ευρώπη. Ως η νέα μας Chief Revenue Officer, γνωρίζω ότι η Flores Portillo θα ενοποιήσει την παγκόσμια στρατηγική μας για την προώθηση της αγοράς για τους Επαγγελματίες οικοδεσπότες μας και θα είναι ένας ισχυρός οδηγός για το πώς η Beyond συνεχίζει την αποστολή μας να δυναμώνει περαιτέρω τις επιχειρήσεις των STR».
Η Maria Flores Portillo είχε βρεθεί και στο ShortStay Conference στην Αθήνα, 9 & 10 Φεβρουαρίου 2024, όπου πραγματοποίησε μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία με τίτλο “Mastering Revenue Management in a Competitive Market”.
Η Beyond αναπτύσσει νέα εργαλεία για τους hosts
Η παγκόσμια παρουσία της Beyond έχει επιταχυνθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024, παρά τη συνεχιζόμενη αστάθεια στον κλάδο των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Η Beyond τώρα έχει πελάτες σε περισσότερες από 100 χώρες και συνεχίζει να προσθέτει περισσότερους κάθε μήνα. Επιπλέον, το καινοτόμο Search-Powered Pricing της Beyond χρησιμοποιείται τώρα από πελάτες σε περισσότερες από 40 παγκόσμιες αγορές για τη χρήση δεδομένων αναζήτησης καταναλωτών σε πραγματικό χρόνο στις στρατηγικές διαχείρισης εσόδων τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κερδίζουν περισσότερα χρήματα και να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τα κανάλια μάρκετινγκ και διανομής.
«Ολόκληρη η ταξιδιωτική βιομηχανία βρίσκεται σε οριακό σημείο –υπάρχουν ατελείωτες πηγές δεδομένων που δείχνουν στους πωλητές τι ακριβώς θέλουν και τι χρειάζονται οι επισκέπτες– και ο τομέας της βραχυχρόνιας μίσθωσης έχει τόσες πολλές ευκαιρίες να προχωρήσει χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα προθέσεων πελατών», δήλωσε η Flores Portillo, CRO στη Beyond.
Η Beyond κυκλοφόρησε το Predictive Revenue Solution της στις αρχές του 2024, παρέχοντας στη βιομηχανία βραχυχρόνιας μίσθωσης ακόμη περισσότερες δυνατότητες που βασίζονται στην αναζήτηση των καταναλωτών και στην τεχνητή νοημοσύνη για να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους.