Mια νέα έρευνα της πλατφόρμας ενοικιαζόμενων καταλυμάτων διακοπών, HomeToGo δείχνει ότι το 2025 σηματοδοτεί χρονιά αλλαγών για τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Αμερικανών, οι οποίοι εμφανίζουν διαφορετική δραστηριότητα στις αναζητήσεις τους, αλλάζουν τη διάρκεια των διακοπών και διαμορφώνουν διαφορετικά την ταξιδιωτική ομάδα τους.
Μάλιστα ανάμεσα στους 10 διεθνείς προορισμούς, τέσσερα Ελληνικά νησιά είναι αυτά που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη δυναμική για τα ταξίδια των Αμερικανών το καλοκαίρι του 2025.
Στην έρευνα που διεξήχθη σε δείγμα 800 ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ έδειξε ότι οι Ελληνικοί προορισμοί με τις περισσότερες αναζητήσεις και με τη μεγαλύτερη δυναμική για αυτή τη σεζόν είναι η Κρήτη (+390%), η Νάξος (+327), η Λευκάδα (189%) και η Ζάκυνθος (+175%).
Τι εντόπισε η έρευνα
Οι Αμερικανοί επιλέγουν μεγαλύτερης διάρκειας αποδράσεις, με τη μέση διάρκεια των διακοπών να αυξάνεται κατά 9% σε ετήσια βάση, στις 10 ημέρες, σηματοδοτώντας την αυξανόμενη επιθυμία τους να απολαύσουν τις καλοκαιρινές διακοπές.
Επίσης ταξιδεύουν σε μεγαλύτερες ομάδες, με το μέσο μέγεθος ομάδας να αυξάνεται ελαφρώς κατά 1% ετησίως, σε 5 επισκέπτες ανά κράτηση.
Οι ευρωπαϊκές αποδράσεις τους
Η Ευρώπη συνεχίζει να προσελκύει την προσοχή των Αμερικανών, αφού σε αυτήν βρίσκονται και οι δέκα χώρες με τις περισσότερες αναζητήσεις για το 2025 καθώς και το 80% των δέκα προορισμών με τις περισσότερες αναζητήσεις για το καλοκαίρι του 2025. Το Λονδίνο αναδεικνύεται ως ο πιο περιζήτητος προορισμός.
Εντωμεταξύ οι Αμερικανοί εμφανίζονται να ανακαλύπτουν τους αγαπημένους προορισμούς των Ευρωπαίων. Αυτή η τάση ωθεί τους Αμερικανούς να εξερευνήσουν την Ευρώπη όπως οι ντόπιοι, καθώς επιλέγουν όλο και περισσότερο προορισμούς που αγαπούν οι Ευρωπαίοι.
Μέσα στις τάσεις μπαίνουν λιγότερο γνωστά νησιά της Ελλάδας, όπως σημειώθηκε (Νάξος, Λευκάδα, Ζάκυνθος), και δεν περιλαμβάνονται άλλοτε δημοφιλείς προορισμοί όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη.
Τέλος η έρευνα της HomeToGo δείχνει ότι πάνω από τους μισούς Αμερικανούς (53%) δήλωσαν ότι σίγουρα (26,6%) ή πιθανόν (23,4%) να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό για το 2025.