Οι αποσκευές των επισκεπτών, όσο απαραίτητες κι αν είναι, συχνά τους δυσκολεύουν να κινηθούν ελεύθερα στον προορισμό πριν το check-in στο κατάλυμά τους και μετά το check-out. Αυτή η ανάγκη είναι που καθιστά απαραίτητη τη λύση φύλαξης αποσκευών από τους διαχειριστές καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Το πρόβλημα με τις αποσκευές των επισκεπτών
Όταν οι ταξιδιώτες φτάνουν σε έναν προορισμό, συνήθως υπάρχουν χρονικά κενά μεταξύ της άφιξής τους και της ώρας που μπορούν να κάνουν check-in στο κατάλυμά τους, όπως και μεταξύ του check-out και της ώρας αναχώρησής τους. Αυτό το πρόβλημα δημιουργεί ανησυχία και ταλαιπωρία στους ταξιδιώτες, οι οποίοι αναζητούν ασφαλή μέρη για να αφήσουν τις αποσκευές τους ώστε να μπορούν να εξερευνήσουν την πόλη άνετα.
Η λύση της LUGGit
Ο Ricardo ήταν διαχειριστής καταλυμάτων στο Πόρτο, της Πορτογαλίας. Το πιο συχνό μήνυμα που δεχόταν από τους επισκέπτες του ήταν αν υπάρχει χώρος για να αποθηκεύσουν τις αποσκευές τους μετά το check-out.
Αποφάσισε λοιπόν να βρει τον τρόπο να τους διευκολύνει. Και μαζί με τους επισκέπτες να διευκολύνει και τους άλλους διαχειριστές, που αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τις αποσκευές των επισκεπτών τους.
Έτσι, το 2019, δημιούργησε την καινοτόμο υπηρεσία LUGGit.
Η LUGGit παρέχει μια αξιόπιστη λύση στο πρόβλημα φύλαξης αποσκευών. Μέσω μιας εφαρμογής, οι ταξιδιώτες μπορούν να ζητήσουν σε πραγματικό χρόνο ή εκ των προτέρων τη συλλογή, φύλαξη και παράδοση των αποσκευών τους. Η υπηρεσία εκτελείται από ανεξάρτητους οδηγούς, γνωστούς ως Keepers, οι οποίοι διαχειρίζονται την παραλαβή και παράδοση των αποσκευών.
Πώς λειτουργεί
Αίτηση: Ο ταξιδιώτης κάνει αίτηση για την υπηρεσία μέσω της εφαρμογής της LUGGit.
Παραλαβή: Ένας Keeper παραλαμβάνει τις αποσκευές από το σημείο που έχει επιλέξει ο ταξιδιώτης.
Φύλαξη: Οι αποσκευές των επισκεπτών φυλάσσονται με ασφάλεια.
Παράδοση: Οι αποσκευές παραδίδονται στο σημείο και την ώρα που έχει καθοριστεί από τον ταξιδιώτη.
Το συγκριτικό πλεονέκτημα της LUGGit είναι το γεγονός ότι δεν χρειάζεται ο ταξιδιώτης να μετακινηθεί για να παραδώσει για φύλαξη την αποσκευή του και κατόπιν για να την παραλάβει. Ο οδηγός / keeper την παραλαμβάνει από το σημείο που βρίσκεται και την παραδίδει στο σημείο που θα οριστεί. Για παράδειγμα, μπορεί να την παραλάβει από το κατάλυμα και να την παραδώσει στο αεροδρόμιο. Μπορεί ακόμα και να της κάνει check-in και ο ταξιδιώτης να τη βρει κατευθείαν στον προορισμό του.
Τα οφέλη για τους διαχειριστές καταλυμάτων
Η ανάγκη για λύσεις φύλαξης αποσκευών από τους διαχειριστές καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Η υιοθέτηση και η ενσωμάτωση καινοτόμων υπηρεσιών όπως της LUGGit μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία των ταξιδιωτών, να δημιουργήσει νέες πηγές εσόδων και να συμβάλει στην επιτυχία και την ανταγωνιστικότητα των καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Βελτιωμένη εμπειρία πελατών: Οι πελάτες εκτιμούν ιδιαίτερα την άνεση και την ευκολία που προσφέρει η δυνατότητα φύλαξης αποσκευών. Αυτό βελτιώνει τη συνολική τους εμπειρία και αυξάνει τις πιθανότητες θετικών κριτικών και επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.
Εξοικονόμηση χώρου και πόρων: Η εξωτερική ανάθεση της φύλαξης αποσκευών επιτρέπει στους διαχειριστές να εξοικονομήσουν χώρο και να αποφύγουν την ανάγκη για επιπλέον προσωπικό για τη διαχείριση των αποσκευών.
Νέες πηγές εσόδων: Οι διαχειριστές καταλυμάτων μπορούν να προσφέρουν την υπηρεσία αυτή ως επιπλέον παροχή στους πελάτες τους, δημιουργώντας νέες πηγές εσόδων.
H LUGGit έρχεται στην Ελλάδα
Η LUGGit έχει καταφέρει να αποσπάσει πολλές διακρίσεις και βραβεία για την καινοτόμο προσέγγισή της στη διαχείριση αποσκευών. Η εταιρεία έχει επεκταθεί σε πόλεις όπως η Λισαβόνα, το Πόρτο, η Βαρκελώνη, η Μαδρίτη, η Μάλαγα, η Πράγα, η Φλωρεντία.
Και πλέον και στην Αθήνα!
Αν είστε διαχειριστής καταλυμάτων και θέλετε προσφέρετε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να αποθηκεύουν εύκολα και με ασφάλεια τις αποσκευές τους και ταυτόχρονα εσείς να κερδίζετε, μπορείτε να δείτε εδώ πώς θα συνεργαστείτε ΔΩΡΕΑΝ με τη LUGGit.
Ήδη, μεγάλοι διαχειριστές καταλυμάτων στον κόσμο συστήνουν τη LUGGit στους επισκέπτες τους.