Η Transparent, ισπανική εταιρεία παροχής δεδομένων για βραχυχρόνιες μισθώσεις, εξαγοράστηκε από την OTA Insight, εταιρεία παροχής λύσεων διαχείρισης εσόδων για ξενοδοχεία.
Σε μια κρίσιμη καμπή για τον κλάδο της φιλοξενίας, η συνένωση των δύο εταιρειών δίνει το στίγμα της αγοράς, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Έτσι θα δημιουργηθεί η πρώτη πλατφόρμα που παρέχει δεδομένα και στοιχεία προκειμένου τόσο ξενοδοχεία όσο και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης να μπορούν να λαμβάνουν εμπορικές αποφάσεις.
Η Transparent ιδρύθηκε το 2016. Συγκεντρώνει δεδομένα από 35 εκατομμύρια καταχωρίσεις σε όλο τον κόσμο. Τα δεδομένα προέρχονται τις πλατφόρμες Airbnb, Vrbo, Booking.com και άλλους συνεργάτες του κλάδου. Δίνουν τη δυνατότητα στους hosts να σχεδιάσουν στρατηγική και να βελτιστοποιήσουν τα έσοδά τους.
Η OTA Insight δίνει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους να επιτυγχάνει καλύτερα αποτελέσματα σε ό,τι αφορά έσοδα, διανομή και marketing. Διαθέτει μια σουίτα cloud-based λύσεων επιχειρηματικής ευφυΐας, η οποία περιλαμβάνει τα Rate Insight, Market Insight, Revenue Insight και Parity Insight. Τον Νοέμβριο του 2021, η OTA Insight ανακοίνωσε έναν γύρο χρηματοδότησης 80 εκατομμυρίων δολαρίων με επικεφαλής το Spectrum Equity.
Προσαρμογή στις νέες ταξιδιωτικές τάσεις
Τα τελευταία δύο χρόνια, υπήρξε μια τεράστια αναστάτωση στον ταξιδιωτικό κλάδο. Τα μοτίβα των ταξιδιωτών και η δυναμική της αγοράς έχουν αλλάξει και ο κλάδος της φιλοξενίας δεν μπορεί πλέον να βασίζεται σε ιστορικές τάσεις και τεχνολογία παλαιού τύπου.
Για παράδειγμα, η ζήτηση για vacation rentals αυξήθηκε σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια της πανδημίας ως «ασφαλέστερος τρόπος ταξιδιού». Η ευκαιρία να αναπτυχθούν τα ενοικιαζόμενα καταλύματα για διακοπές συνεχίζεται με την «επιστροφή στα ταξίδια». Η Airbnb ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα χρειαζόταν «εκατομμύρια ακόμη οικοδεσπότες» για να ικανοποιήσει τη ζήτηση μετά από ένα τρίμηνο ρεκόρ.
Αυτή η νέα τάση (μεταξύ πολλών άλλων) έχει οδηγήσει σε μια δραματική αλλαγή και σύγκλιση στον κλάδο της φιλοξενίας. Είναι αδύνατο να αγνοηθεί ότι τόσο τα ξενοδοχεία όσο και οι οικοδεσπότες vacation rentals ανταγωνίζονται όλο και περισσότερο για τον ίδιο ταξιδιώτη.
Έτσι οι δύο εταιρείες θα παρέχουν εμπλουτισμένες πληροφορίες με βάση τις συγκλίνουσες τάσεις μεταξύ του κλάδου των ξενοδοχείων και των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μια ενοποιημένη πλατφόρμα που να εξυπηρετεί τις ανάγκες των ξενοδοχείων και των παρόχων βραχυχρόνιων μισθώσεων. Μαζί η OTA Insight και η Transparent θα παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα «νέα» μοτίβα ζήτησης των ταξιδιωτών. Αυτό σημαίνει ότι ξενοδοχεία και ιδιωτικά καταλύματα θα λαμβάνουν καλύτερες εμπορικές αποφάσεις που αποφέρουν περισσότερα έσοδα.