Ένα χρόνο μετά την εξαγορά του FareHarbor, η Booking.com υιοθετεί μια νέα τακτική για να προωθήσει τη δραστηριοποίησή της στον τομέα tours and activities. Υιοθετεί τη λύση των απευθείας συνεργασιών με ανταγωνιστικές πλατφόρμες.
Η πρώτη κίνηση που αναμένεται να επιβεβαιωθεί είναι η Rezdy, η πλατφόρμα διανομής με έδρα την Αυστραλία, η οποία έχει ενσωματωθεί στην Booking Holdings.
Το δίκτυο προμηθευτών της Rezdy θα μπορεί να διανέμει της υπηρεσίες του μέσω του Experiences της Booking.com. Ταυτόχρονα όμως θα έχουν ταυτόχρονα τη δυνατότητα διαχείρισης απογραφής, τιμολόγησης, διαθεσιμότητας και κρατήσεων εντός και της υπάρχουσας πλατφόρμας Rezdy.
Η σύνδεση προμηθευτών με έναν ΟΤΑ όπως η Booking.com μέσω μετατροπής του συστήματος διανομής δεν αποτελεί αξιοσημείωτη εξέλιξη στον αναπτυσσόμενο τομέα των tours and activities.
Ωστόσο, η στρατηγική της Booking.com να ανοίξει την πλατφόρμα σε άλλους διαχειριστές καναλιών έρχεται ως επακόλουθο της εξαγοράς της FareHarbor. Mια συμφωνία που αποσκοπούσε εν μέρει στην παροχή των υπηρεσιών της μέσω των Experiences της Booking.com.
Ένας ακόμα πωλητής εμπειριών αναμένεται να ανακοινωθεί τις προσεχείς εβδομάδες.
Το FareHarbor είναι γνωστό για τη στόχευσή του σε ορισμένες περιοχές, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, καθώς και σε συγκεκριμένους τύπους προϊόντων.
Η προσθήκη προμηθευτών στο δίκτυο της Booking.com πιθανώς εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να διαφοροποιήσει τη γκάμα προϊόντων της. Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα στους προμηθευτές που δεν βρίσκονται επί του παρόντος στην FareHarbor και δραστηριοποιούνται σε άλλες περιοχές, να καταχωρηθούν στην πλατφόρμα.
Τη στιγμή της απόκτησης τον Απρίλιο του 2018, η FareHarbor δήλωνε ότι διέθετε 5.000 προμηθευτές που χρησιμοποιούν τα εργαλεία της για κρατήσεις και διανομή σε τρίτους.
Πηγή: Phocuswire.com