Η Booking.com ανακοίνωσε κίνητρα για την πραγματοποίηση ταξιδιών στις ΗΠΑ. Το πρόγραμμα προβλέπει την επιστροφή χρημάτων στους πελάτες και τη μη καταβολή προμηθειών από τους παρόχους καταλυμάτων.
Οι πελάτες της πλατφόρμας που έπρεπε να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους λόγω κορονοϊού, θα λάβουν επιβράβευση 15%. Προϋπόθεση είναι να κάνουν κράτηση για διαμονή στο ίδιο κατάλυμα έως τις 31 Δεκεμβρίου, για ταξίδια έως τον Απρίλιο.
Η επιβράβευση, αξίας 15% της συνολικής τιμής κράτησης, κατατίθεται στο εικονικό πορτοφόλι του ταξιδιώτη στο Booking.com μετά την ολοκλήρωση της αγοράς. Ο ταξιδιώτης έχει δύο επιλογές. Μπορεί είτε να μεταφέρει το ποσό σε προσωπική πιστωτική κάρτα ή να το χρησιμοποιήσει για μελλοντική κράτηση εντός 12 μηνών.
Επιπλέον, η Booking.com δίνει κίνητρα και στους hosts. Συγκεκριμένα ανακοίνωσε ότι παραιτείται από προμήθειες για κρατήσεις που γίνονται στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας.
«Όλοι μας στα ταξίδια μοιραζόμαστε ένα κοινό ενδιαφέρον: να επιβιώσει η ταξιδιωτική βιομηχανία από αυτήν την κρίση», λέει ο Arjan Dijk, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής μάρκετινγκ της Booking.com.
«Εργαζόμαστε ακούραστα για να επανεκκινήσουμε τη δουλειά των συνεργατών μας, να εμπνεύσουμε τους ταξιδιώτες και να τους ανταμείψουμε για την υποστήριξη τοπικών επιχειρήσεων. Έτσι ώστε, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, να συνεχίσουμε να διευκολύνουμε όλους να βιώσουν τον κόσμο».
Προς το παρόν τα κίνητρα αφορούν μόνο κρατήσεις εντός των ΗΠΑ. Ωστόσο η Booking.com αναφέρει ότι σκοπεύει να την ανοίξει σε διεθνείς κρατήσεις στο μέλλον.
Η τακτική της Booking.com έρχεται σε αντίθεση με αυτήν που έχει ακολουθήσει η Airbnb κατά τη διάρκεια της πανδημίας και η οποία έχει προκαλέσει την αντίδραση των hosts.