Την έναρξη της Expedia Group Academy ανακοίνωσε η πλατφόρμα, για τους επαγγελματίες φιλοξενίας που έχουν πληγεί από την πανδημία.
Η Expedia Group Academy θα περιλαμβάνει μια εκτενή λίστα ενοτήτων. Θα επιδιώξει να βοηθήσει τους επαγγελματίες να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στον κλάδο, να βελτιώσουν τις ηγετικές τους δεξιότητες και να διευρύνουν τα δίκτυά τους. Στόχος είναι το άνοιγμα περαιτέρω ευκαιριών σταδιοδρομίας για τους συμμετέχοντες καθώς η βιομηχανία φιλοξενίας ξεκινά την ανάκαμψή της.
Με επικεφαλής μια σειρά από ανώτερα στελέχη του Ομίλου Expedia και εμπειρογνώμονες του κλάδου, το Expedia Group Academy θα προσφέρει ενότητες σε διαφορετικές μορφές, όπως weibinars, διαδικτυακά προγράμματα εκπαίδευσης, οδηγούς δραστηριοτήτων και άλλα.
Το εκπαιδευτικό ταξίδι της Expedia Group Academy, που ξεκίνησε αυτόν τον μήνα, θα διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο. Θα επικεντρωθεί σε τέσσερα βασικά στάδια:
Επαγγελματική ανάπτυξη
Το εκπαιδευτικό ταξίδι ξεκινά με τρία κομμάτια για την ανάπτυξη διαπροσωπικών δεξιοτήτων. Ανύψωση του προσωπικού brand, διαχείριση της διαδικτυακής φήμης και τη προετοιμασία συνεντεύξεων.
Επισκόπηση κλάδου
Προκειμένου να αξιοποιήσουν τις διαπροσωπικές δεξιότητες, οι εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας θα ενταχθούν στην Expedia Group Academy για να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με τους διάφορους τομείς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, παρέχοντας στους συμμετέχοντες μια κατανόηση για κάθε τομέα.
Ενίσχυση επιχειρηματικών δεξιοτήτων
Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες σε τομείς υψηλής ζήτησης όπως δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία, οικονομικός προγραμματισμός, εκπαίδευση πωλήσεων και μάρκετινγκ. Όλο το υλικό θα παρουσιαστεί μέσα από το πρίσμα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Θεμέλια ηγεσίας
Η τελική ενότητα θα επικεντρωθεί στον μετασχηματισμό των ηγετικών ικανοτήτων. Θα γίνει εκπαίδευση στην αποτελεσματική καθοδήγηση, την ηγετική συμπεριφορά χωρίς αποκλεισμούς και τη διαχείριση των στελεχών.
Τον περασμένο μήνα, ο Όμιλος Expedia επιβεβαίωσε ότι θα αποσύρει τη μάρκα HomeAway στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Ιούλιο. Σκοπός της είναι να επικεντρωθεί στην απλοποίηση του χαρτοφυλακίου short-term rentals. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία θέλει να αποσπάσει τους χρήστες των ΗΠΑ από τον ιστότοπό της HomeAway και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του Vrbo.