• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Vbro στο BnB News: “Οι τουρίστες θα προτιμήσουν τα STRs”

Federico Marcucci, Business Development Manager Mediterranean Countries της Vrbo, μέλος του Expedia Group

Την επόμενη μέρα της κρίσης, οι τουρίστες θα προτιμήσουν τα Short-Term Rentals (STRs), εκτιμά ο Federico Marcucci, Business Developer Manager για τις Μεσογειακές χώρες, της Vrbo, μέλος του Expedia Group. Το πλεονέκτημα των STRs είναι ότι προσφέρουν μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη δυνατότητα κοινωνικής απόστασης.

Μιλώντας αποκλειστικά στο BnB News, ο κ. Marcucci εξέφρασε την ελπίδα για αύξηση των κρατήσεων το φθινόπωρο του 2020 και την άνοιξη του 2021. Εκτιμά επίσης ότι τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο η Ελλάδα, όπως και οι άλλες χώρες, θα κινηθεί με εσωτερικό τουρισμό.

Στο μεταξύ, συμβουλεύει τους hosts των STRs πώς να βλετιώσουν τη θέση τους στην πλατφόρμα της Vrbo έτσι ώστε να κινηθούν πιο ανταγωνιστικά μετά την άρση των μέτρων.

 

Ποια πολιτική έκτακτης ανάγκης εφαρμόζει η HomeAway/Vrbo λόγω COVID-19;

Όταν κάποιος πρέπει να ακυρώσει ένα ταξίδι λόγω του COVID-19, η Vrbo από την πλευρά της επιστρέφει το 100% των τελών εξυπηρέτησης ταξιδιωτών. Επίσης δίνουμε στους hosts δύο επιλογές σε ό,τι αφορά το χειρισμό ακυρώσεων για κρατήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί πριν από τις 13 Μαρτίου με διαμονή στο διάστημα 13 Μαρτίου έως 30 Απριλίου. Αυτές οι επιλογές ισχύουν ακόμη και σε ταξίδια που δεν εμπίπτουν στην πολιτική ακύρωσης που έχει καθορίσει ο host.

Επιλογή 1 (Προεπιλογή): Την προσφορά πίστωσης της συνολικής αξίας κράτησης και ευέλικτες ημερομηνίες διαμονής εντός του επόμενου έτους (χωρίς επιπλέον κόστος) σε ταξιδιώτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν τώρα λόγω του COVID-19.

Επιλογή 2: Εάν ένας ταξιδιώτης δεν επιθυμεί να δεχτεί πίστωση, η συμβουλή μας είναι να γίνει πλήρης επιστροφή χρημάτων. Εάν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, η Vrbo συνιστά επιστροφή τουλάχιστον 50% του ποσού, για ακυρώσεις της συγκεκριμένης περιόδου.

Σκοπός μας είναι να ανταμείψουμε τους συνεργάτες της Vrbo που προσφέρουν ευελιξία στους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αβεβαιότητας. Έτσι θα τους προσφέρουμε πρόσθετη ορατότητα στις αναζητήσεις ταξιδιωτών στο Vrbo και στο Expedia Group. Η ιδέα είναι ότι όσο περισσότερα κάνουν τώρα για τους ταξιδιώτες, τόσο περισσότερο θα τους ανταμείψουμε στην πορεία. Οπότε μια πίστωση / επιστροφή χρημάτων 100%, θα μετρά περισσότερο από μια επιστροφή χρημάτων 50% κ.ο.κ.

Πώς πιστεύετε ότι οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές STRs μπορούν να αξιοποιήσουν αυτή την περίοδο «ανύπαρκτης επιχειρηματικής δραστηριότητας»; Θα μπορούσατε να δώσετε μερικές συμβουλές;

Οι οικοδεσπότες και οι διαχειριστές θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν αυτό το διάστημα για να οργανωθούν καλύτερα για το μέλλον. Για παράδειγμα, μπορούν να βελτιώσουν τις δυνατότητες προβολής τους ιστότοπό μας. Να βελτιώσουν την ποιότητα των φωτογραφιών, το περιεχόμενο και τις περιγραφές. Επίσης είναι μια ευκαιρία να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν σωστά τα εσωτερικά, «δωρεάν» εργαλεία που διαθέτει ο ιστότοπός μας. Έτσι θα έχουν πρόσβαση σε δεδομένα και πληροφορίες που μπορούν να κάνουν την πραγματική διαφορά στις μελλοντικές κρατήσεις.

Είναι χρήσιμο να καθιερωθεί μια συγκεκριμένη πιστοποίηση «ασφαλούς διαμονής» για τα STRs;

Ναι είναι! Επίσης θα πρότεινα στους hosts να συμπεριλάβουν στις περιγραφές των καταχωρήσεών τους σημαντικές πληροφορίες, όπως αριθμούς έκτακτης ανάγκης, απόσταση από το πλησιέστερο νοσοκομείο κ.λπ. Όλες αυτές οι σημαντικές πληροφορίες μπορούν να κάνουν τη διαφορά την προσεχή περίοδο για τους ταξιδιώτες.

Vrbo STRs
Image by Michelle Maria from Pixabay

Υπάρχει ενδιαφέρον για μελλοντικές κρατήσεις για την Ελλάδα; Για ποια χρονική περίοδο;

Πιστεύω ότι γι’ αυτό το καλοκαίρι η ζήτηση στην Ελλάδα θα είναι κυρίως εσωτερική. Εκτιμώ ότι οι Έλληνες θα ταξιδέψουν εντός της χώρας. Οι περισσότερες χώρες ενδέχεται να θέσουν ανάλογους κανόνες, ενθαρρύνοντας τους πολίτες τους να ταξιδέψουν εσωτερικά.

Οι hosts σε όλη την Ελλάδα παρείχαν τη δυνατότητα στους επισκέπτες που ακύρωναν τις κρατήσεις τους, να λάβουν voucher. Έτσι ελπίζουμε ότι θα δούμε αύξηση των κρατήσεων το φθινόπωρο 2020 αλλά και την άνοιξη 2021. Πολλοί από τους διεθνείς ταξιδιώτες που έπρεπε να έρθουν αυτό το καλοκαίρι, αναβάλλουν τις διακοπές τους. Και αυτό, με τη σωστή και καλή χρήση ταξιδιωτικών κουπονιών, αντί για επιστροφές χρημάτων (σύμφωνα με τις συστάσεις μας προς τους συνεργάτες μας), θα βοηθήσει τις low seasons (φθινόπωρο και άνοιξη). Εκτιμούμε ότι οι δύο αυτές περίοδοι μπορεί να κινηθούν σε καλύτερα επίπεδα από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.

Θεωρείτε ότι οι ταξιδιώτες θα προτιμήσουν να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο ή ένα short-term rental στο μέλλον;

Τα STRs προσφέρουν συνήθως στους επισκέπτες μεγαλύτερη κοινωνική απόσταση και περισσότερη ιδιωτικότητα από τα ξενοδοχεία. Επιπλέον, όπως γνωρίζουμε, οι ταξιδιώτες επιλέγουν βραχυχρόνιες μισθώσεις έναντι ξενοδοχείων κυρίως για τους μεγαλύτερους χώρους που μπορούν να προσφέρουν αντί για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Πιστεύω ότι αυτό μπορεί να αποτελέσει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα αυτή τη στιγμή για τα STRs.

Τι άλλα μέτρα εφαρμόζει η Homeaway/Vrbo στο πλαίσιο αυτής της έκτακτης συγκυρίας;

Η Vrbo επιστρέφει το 100% των τελών εξυπηρέτησης ταξιδιωτών, όταν κάποιος πρέπει να ακυρώσει ένα ταξίδι λόγω του COVID-19. Είτε η ακύρωση είναι επιβεβλημένη από το κράτος είτε όχι. Αυτό ισχύει για όλες τις διαμονές που έχουν πραγματοποιηθεί πριν από τις 13 Μαρτίου, για διαμονές μεταξύ 13 Μαρτίου και 30 Απριλίου. Οι ταξιδιώτες δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα για να λάβουν την επιστροφή χρημάτων, αυτό θα γίνει αυτόματα τις επόμενες εβδομάδες. Δεν χρειάζεται να καλέσουν και να επιβεβαιώσουν.

Επιπλέον, οι ακυρώσεις δεν θα επηρεάσουν τις μετρήσεις κατάταξης των hosts ή το status του Premier Partner. Τέλος οι hosts δεν χρειάζεται να καλούν την Εξυπηρέτηση Πελατών για ακυρώσεις που έχουν εκδοθεί από τις 30 Ιανουαρίου 2020 μέχρι νεοτέρας.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend