Οι business travelers είναι συχνά πολύ «αποδοτικοί» επισκέπτες. Έχουν ικανοποιητικό διαθέσιμο budget και δεν προκαλούν ζημιές.
Παγκοσμίως, οι δαπάνες των business travelers αναμένεται να φτάσουν τα 1,7 τρισ. δολάρια μέχρι το 2022. Το Ηνωμένο Βασίλειο αποτελεί την Πέμπτη μεγαλύτερη χώρο προέλευσης, με δαπάνες άνω των 50 δισ. δολαρίων το 2017.
Μια νέα έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία δείχνει τις νέες τάσεις αυτής της ταξιδιωτικής αγοράς. Και μάλιστα οι τάσεις αυτές αφορούν άμεσα και στους ιδιοκτήτες βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Δείτε τι ζητούν οι Βρετανοί Business Travelers προκειμένου να τους προσφέρετε ελκυστικά καταλύματα!
Η έρευνα
Η πλατφόρμα ενοικίασης διαμερισμάτων Homelike πραγματοποίησε έρευνα σε 1000 business travelers στη Μεγάλη Βρετανία, που διέμειναν εκτός σπιτιού για περισσότερες από επτά ημέρες.
Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων έμειναν σε πόλεις περισσότερο από 30 ημέρες. Το 30% εξ αυτών κανονίζουν μόνοι τους τη διαμονή τους.
Ο βασικός παράγοντας που επηρεάζει την επιλογή της διαμονής είναι η κεντρική τοποθεσία του καταλύματος (43%). Ακολουθεί η ποιότητα του καταλύματος (42%) –καλοσυντηρημένο, μοντέρνο και υψηλής ποιότητας επίπλωση- και το κόστος (36%). Άλλοι σημαντικοί παράγοντες είναι το μέγεθος του καταλύματος (24%) και η εγγύτητα σε ελεύθερους χώρους πρασίνου (21%).
«Oι άνθρωποι απομακρύνονται από την κράτηση ξενοδοχείου όταν πρόκειται για περισσότερες από 30 διανυκτερεύσεις και αναζητούν μια καλύτερη ποιότητα και πιο άνετη εμπειρία. Η αγορά πρέπει να εξελιχθεί ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό».
Dustin Figge, Διευθ. Σύμβουλος – συνιδρυτής Homelike
Τα ευρήματα
- Αυτό που δεν αρέσει στους περισσότερους business travelers είναι ότι τους λείπει το σπίτι τους, η οικογένεια και οι φίλοι τους (32%). Επόμενο στη λίστα είναι η αίσθηση ότι ζουν ανθυγιεινά. Τρώνε έξω, δεν έχουν πρόσβαση σε γυμναστήριο και έχουν στρες.
- Οι γυναίκες business travelers κατατάσσουν την κοινωνική ζωή υψηλότερα από τους άνδρες. Το 24% των γυναικών θα ήθελαν η οικογένειά τους ή ο σύντροφός τους να ζήσουν μαζί τους ενώ ταξιδεύουν έναντι 13% των ανδρών. Το 11% θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενήσουν φίλους στο κατάλυμά τους έναντι 8% των ανδρών).
- Οι άνδρες δίνουν προτεραιότητα στην υγεία τους (11% θέλουν να βρίσκονται κοντά σε ένα γυμναστήριο έναντι 7% των γυναικών. Και παραδόξως… το 18% θέλει το κατάλυμά τους να έχει εγκαταστάσεις μαγειρικής έναντι 15% των γυναικών.
- Σχεδόν οι μισοί από τους Baby Boomers ηλικίας 55+ (40%) και οι Gen Z (41%) θα επιλέξουν ένα επιπλωμένο διαμέρισμα αντί ξενοδοχείου.
- Οι milleniials επενδύουν περισσότερο στη δημιουργία ενός «σπιτιού μακριά από το σπίτι» όταν ταξιδεύουν: το 29% θέλει να βρίσκεται κοντά σε έναν ελεύθερο χώρο πρασίνου, το 23% θέλει να φιλοξενήσει την οικογένεια και τον συνεργάτη και το 21% τα κατοικίδια ζώα τους.
- Οι Baby Boomers εμφανίζονται να υποφέρουν από νοσταλγία όταν ταξιδεύουν για μεγάλο χρονικό διάστημα περισσότερο από άλλες γενιές ταξιδιωτών (52%).