Σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει περισσότερο την LGBTQ+ κοινότητα, η Airbnb παρουσίασε τις ταξιδιωτικές τάσεις της συγκεκριμένης αγοράς. Πρόκειται για μια έρευνα που πραγματοποίησε η International LGBTQ+ Travel Association Foundation (IGLTAF), σε δείγμα περισσότερων από 1000 συμμετεχόντων.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι ταξιδιώτες της συγκεκριμένης κοινότητας ενδιαφέρονται κυρίως για την προσωπική τους ασφάλεια και το κοινωνικό-πολιτικό κλίμα του προορισμού. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι οι ταξιδιωτικές οδηγίες των ΗΠΑ έχουν επηρεάσει την επιλογή των προορισμών τους. Το αντίστοιχο ποσοστό στους ετεροφυλόφιλους φτάνει μόλις το 18%.
Η δημοσίευση αυτής της έρευνας έρχεται μετά την ανακοίνωση της Airbnb την προηγούμενη εβδομάδα του We Belong Together. Πρόκειται για μια καμπάνια προς τιμήν του WorldPride και της 50ης επετείου της Εξέγερσης του Stonewall που έχει στόχο τη σύνδεση διαφορετικών γενεών της LGBTQ+ κοινότητας. Στο πλαίσιο αυτό, η Airbnb πρόκειται να λειτουργήσει το LGBTQ+ Experiences κατά τη διάρκεια του NYC Pride, σε συνεργασία με πληθώρα οργανισμών. Επιπλέον, 10 ηλικιωμένα μέλη της κοινότητας που συμμετείχαν στην Εξέγερση του Stonewall θα μοιραστούν την εμπειρία τους στη σχετική σελίδα της Airbnb.
«Αποστολή της Airbnb είναι να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου όλοι μπορούν να ανήκουν. Η IGLTAF και η Airbnb δεσμεύονται να στηρίξουν τα ταξίδια των LGBTQ+ και να καταρρίψουν τα εμπόδια που αυτοί αντιμετωπίζουν. Στόχος μας είναι να κατανοήσουμε καλύτερα τους ταξιδιώτες LGTBQ+».
– Maria Cuba, Airbnb’s Trips and Diversity & Inclusion Program Manager και μέλος του IGLTA Foundation Board
Η Airbnb είναι επίσης μέλος του Human Rights Campaign’s Business Coalition for Equality and Global Business Coalition. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο της ντοκιμαντέρ, με τίτλο “Gay Chorus Deep South”. Νωρίτερα φέτος, η Airbnb ήταν χορηγός του Ετήσιου Παγκόσμιου Συνεδρίου της IGLTA στη Νέα Υόρκη.
Να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια έχει κάνει την εμφάνισή της η πλατφόρμα Misterb&b. Πρόκειται για πλατφόρμα αντίστοιχη της Airbnb, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά στην LGBTQ κοινότητα και επεκτείνει δυναμικά το χαρτοφυλάκιό της.
Τα αποτελέσματα της έρευνας*
- Σε σύγκριση με τους μη LGTBQ+ ταξιδιώτες, τα μέλη της κοινότητας δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να εξετάσουν το 2019 ένα ταξίδι σε:
- 13% Νέα Υόρκη
- 11% Λος Άντζελες
- 11% Μαϊάμι
- 10% Σικάγο
- Το 42% των LGTBQ+ ερωτηθέντων προτιμούν τα αεροπορικά ταξίδια, σε σύγκριση με το 31% των υπόλοιπων.
- Το 47% των LGTBQ+ ερωτηθέντων είναι πιθανό να πραγματοποιήσουν κάποια δραστηριότητα εξωτερικού χώρου σε σύγκριση με το 41% των υπολοίπων.
- Το 79% των LGBTQ+ είναι πιθανό να προγραμματίσουν ταξίδι σε εθνικό πάρκο το 2019, έναντι 69% των υπολοίπων.
- Το 51% των LGBTQ+ δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να κάνουν διακοπές σε παραθαλάσσιο μέρος το 2019, έναντι 44% των υπολοίπων.
- Αξιολογώντας τις Airbnb Experiences, οι LGBTQ+ ερωτηθέντες βάζουν πρώτες στη λίστα τις δραστηριότητες στη φύση (28%) και ακολουθούν φαγητό & ποτό (24%) και διασκέδαση (21%). Στη ηλικιακή ομάδα 18-24 της κοινότητας, οι εμπειρίες Comedy είναι οι πιο δημοφιλείς (24%).
- Οι μισοί LGBTQ+ ερωτηθέντες δηλώνουν ότι οι ταξιδιωτικές οδηγίες των ΗΠΑ επηρεάζουν την επιλογή προορισμού, έναντι 18% των υπολοίπων.
- Το 86% των LGBTQ+ δηλώνουν ότι κρίνουν ως τουλάχιστον σημαντικές τις πολιτικές απέναντι στην κοινότητα που εφαρμόζει ένας προορισμός, πριν τον επιλέξουν. Από τους υπόλοιπους ερωτηθέντες, το 47% εξ αυτών τις αξιολογεί ως σημαντικές.
- Περισσότεροι από τους μισούς (51%) LGBTQ+ δηλώνουν ότι είναι μάλλον απίθανο να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό που θεωρεί παράνομους τους LGBTQ+. Το αντίστοιχο ποσοστό σε όσους δεν ανήκουν στους LGBTQ+ είναι 35%.
*Βασισμένα στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε κατά παραγγελία της Airbnb τον Μάιο του 2019, στις ΗΠΑ, σε 1982 άτομα που αυτοπροσδιορίζονται ως LGBTQ+