Οι οικοδεσπότες με ακίνητα στη βραχυχρόνια μίσθωση στη Μαδρίτη ανεβάζουν στα ύψη τις τιμές για τις ημέρες του τελικού του Champions League. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αυξημένα έσοδα ενώ πολλοί οπαδοί μένουν χωρίς δωμάτια για να μείνουν.
Οι ποδοσφαιρόφιλοι που ελπίζουν να παρευρεθούν στον τελικό Λίβερπουλ – Τότεναμ στη Μαδρίτη, αδυνατούν να βρουν οικονομικές πτήσεις ή διαμονή.
Η AirDNA, η εταιρεία δεδομένων της αγοράς Vacation Rental (VR) διαπίστωσε ότι την ημέρα που ανακοινώθηκε ο αγώνας, έκλεισε το 86% του συνόλου των ενοικιαζόμενων κατοικιών. Το αυξημένο ποσοστό πληρότητας δίνει τη δυνατότητα στους οικοδεσπότες να τεστάρουν πόσο είναι διατεθειμένοι οι ποδοσφαιρόφιλοι να πληρώσουν για διαμονή.
Μια γρήγορη αναζήτηση στην Airbnb για ενοικίαση ολόκληρου του σπιτιού στη Μαδρίτη αποκαλύπτει ότι οι οικοδεσπότες εκμεταλλεύονται την υψηλή ζήτηση προκειμένου να αυξήσουν τις τιμές τους κατά τις ημερομηνίες του ποδοσφαιρικού αγώνα. Στην πραγματικότητα, θα δυσκολευτεί κάποιος να βρει ένα Airbnb για λιγότερο από £1.000. Μια τιμή που είναι κατά πολύ ακριβότερη από τη Μέση Ημερήσια Τιμή (ADR) των £96 τον Ιούνιο του προηγούμενου έτους.
Τιμολόγηση δημοφιλών εκδηλώσεων: Μάθετε τη βαθμολογία
Παρά τις πρόσφατες ρυθμίσεις που επιβλήθηκαν στη βραχυχρόνια μίσθωση στη Μαδρίτη, ήταν σίγουρο ότι η προσφορά θα αυξηθεί. Πολλοί νέοι οικοδεσπότες καταχώρησαν τα σπίτια τους αξιοποιώντας την υψηλή ζήτηση κατά τη διάρκεια του τελικού του Champions League.
Ωστόσο, οι δημοφιλείς αθλητικές εκδηλώσεις δεν αποτελούν εγγύηση για τις κρατήσεις. Για παράδειγμα το Super Bowl, που έγινε νωρίτερα φέτος στην Ατλάντα. Ενώ η προσφορά σπιτιών υπερδιπλασιάστηκε κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, λιγότερα από τα μισά μισθώθηκαν τελικά. Τα άλλα μισά έμειναν με μηδέν έσοδα.
Αν οι οικοδεσπότες της Ατλάντα καταλάβαιναν τη διαφορά μεταξύ των διαθέσιμων τιμών και των τιμών στις οποίες γίνονταν οι κρατήσεις στα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, θα μπορούσαν να έχουν προσαρμόσει τις τιμές τους σε πιο ρεαλιστικά επίπεδα. Έτσι θα εξασφάλιζαν κρατήσεις και θα προσέφεραν διαμονή στους οπαδούς.
Συμπέρασμα: Οι οικοδεσπότες στη Μαδρίτη πρέπει να επικεντρωθούν στις τιμές στις οποίες έχουν γίνει οι κρατήσεις στα παρόμοια καταλύματα. Τα μελλοντικά δεδομένα προσφοράς και ζήτησης – σε πραγματικό χρόνο – είναι το κλειδί για την απόκτηση κρατήσεων (και τη μεγιστοποίηση των εσόδων) τις εβδομάδες που οδηγούν στον πολυαναμενόμενο τελικό.