Εντείνονται οι αντιδράσεις για τα ηλεκτρικά πατίνια. Μετά την κινητοποίηση στην Αθήνα, τη σκυτάλη πήρε η Θεσσαλονίκη. Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, Στέφανος Ζαρκαντζιάς, ζήτησε να διερευνηθεί κάτω από ποιο νομοθετικό πλαίσιο κυκλοφορούν τα ηλεκτρικά πατίνια και εάν παραβιάζονται διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ). Την έρευνα αναμένεται να διενεργήσει η διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Είχε προηγηθεί μηνυτήρια αναφορά, από πολίτη, που υποστήριξε ότι η χρήση των πατινιών, εκτός από ανεξέλεγκτη, είναι και παράνομη.
Τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν εμφανιστεί και στη Θεσσαλονίκη και κυρίως οι νεότεροι φαίνεται να τα απολαμβάνουν περισσότερο.
Ωστόσο διατυπώνονται συνεχώς προβληματισμοί για την απουσία νομοθετικού και ρυθμιστικού πλαισίου. Το ζητούμενο, σύμφωνα με τις αρχές, είναι να προσδιοριστεί τι ακριβώς μέσο είναι, ώστε να υπαχθούν ανάλογα στις διατάξεις του ΚΟΚ. Επίσης εξετάζεται και η δημιουργία κανονισμού που θα διέπει την ασφαλή συνύπαρξή των χειριστών τους με πεζούς και οδηγούς αυτοκινήτων.
Οι παραπάνω προβληματισμοί εντάθηκαν μετά και το πρόσφατο ατύχημα που σημειώθηκε στην Καλαμαριά. Ένας 16χρονος χειριστής ηλεκτρικού πατινιού συγκρούστηκε με Ι.Χ. αυτοκίνητο, με συνέπεια να τραυματιστεί. Πρόκειται για το πρώτο επισήμως καταγεγραμμένο τροχαίο με ηλεκτρικό πατίνι.
Με αφορμή και το περιστατικό αυτό, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, αναφέρθηκε στο θέμα των ηλεκτρικών πατινιών, λέγοντας ότι «η χρήση τους έχει γίνει πλέον επικίνδυνη». Όπως επισήμανε στη διάρκεια προ ημερών δημοτικού συμβουλίου, επικοινώνησε με την Τροχαία η οποία τον ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει θεσμικό πλαίσιο. Παράλληλα, ο ίδιος πρότεινε ως λύση να μειωθεί το όριο ταχύτητας των πατινιών σε 5 έως 10χλμ/ ώρα.