Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες ψάχνουν συνήθως τι θα κάνουν σε έναν προορισμό μέσω της Google και του TripAdvisor, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Η μελέτη Closing the Digital Gap, από το Arival και το BookingKit, αποκαλύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (56%) λένε ότι χρησιμοποίησαν το Google και το 38% δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν το TripAdvisor ως βοήθεια για το σχεδιασμό δραστηριοτήτων.
Άλλες πηγές έρευνας δραστηριοτήτων περιλαμβάνουν ιστότοπους / εφαρμογές (22%), τον ιστότοπο του παρόχου περιηγήσεων/δραστηριοτήτων (20%) και το YouTube (19%).
Ενώ η μελέτη δείχνει έντονη ζήτηση άνω του 70% για εκδρομές και δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης και μιας υπαίθριας περιπέτειας ή δραστηριότητας, εξακολουθεί να αποτελεί συχνά πρόκληση για τους ταξιδιώτες να βρουν και να κλείσουν εμπειρίες στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τη μελέτη, πολλοί προγραμματίζουν να κάνουν πράγματα εκ των προτέρων, με το 44% να κάνει την κράτηση μία έως επτά ημέρες πριν από ένα ταξίδι, δίνοντας την ευκαιρία στους προμηθευτές να τους προσεγγίσουν διαδικτυακά.
Σχεδόν το ένα τρίτο των ταξιδιωτών κάνουν κράτηση για μια δραστηριότητα την ίδια ημέρα.
Επί του παρόντος, πάνω από το ένα τρίτο ερευνά τις περιηγήσεις και τις δραστηριότητες μέσω υπολογιστή, ενώ το 14% χρησιμοποιεί κινητή συσκευή και το 12% ενημερώνεται μέσω συστάσεων φίλων και γνωστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά η πιο συνηθισμένη μέθοδος είναι οι κρατήσεις σε προσωπικό επίπεδο.
Νωρίτερα φέτος, μια έκθεση από την TrekkSoft αποκάλυψε ότι οι κρατήσεων δραστηριοτήτων μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες είχαν αυξηθεί σε σύγκριση με τις κρατήσεις μέσα από τους ιστότοπους των ίδιων των παρόχων.
Η μελέτη του TrekkSoft ανέφερε επίσης ότι η “αδράνεια των προμηθευτών” στην υιοθέτηση της κατάλληλης τεχνολογίας εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο για τις online κρατήσεις.
Η έρευνα Arival πραγματοποιήθηκε μέσω έρευνας καταναλωτών σε 1.000 ενήλικες ταξιδιώτες από τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.