Η Homes & Villas by Marriott Bonvoy αποκάλυψε ότι τώρα δοκιμάζει ένα νέο εργαλείο αναζήτησης που θα χρησιμοποιεί AI προκειμένου να ταιριάξει τους ταξιδιώτες με το τέλειο σπίτι και τον προορισμό τους. Με τον τρόπο αυτό, η Homes & Villas κάνει ένα βήμα μπροστά, επιχειρώντας να ξεπεράσει το στάδιο μιας παραδοσιακής πλατφόρμας κρατήσεων και να προσφέρει έμπνευση για ταξίδια.
Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να περιγράψουν με απλό τρόπο τις επιθυμητές διακοπές τους. Στα αποτελέσματα θα προτείνονται προορισμοί που ταιριάζουν με τα κριτήρια αναζήτησης του χρήστη αλλά και εναλλακτικές προτάσεις.
Για παράδειγμα ο χρήστης μπορεί να γράψει:
«Θέλω να ταξιδέψω στο Λονδίνο, το Παρίσι ή τη Βιέννη και να μείνω στο κέντρο της πόλης».
«Το καλύτερο σπίτι A-frame στα βουνά με τζάκι και εκπληκτική θέα».
«Θέλω να κάνω ένα ταξίδι στην Καλιφόρνια αυτό το καλοκαίρι όπου μπορώ να φέρω τον σκύλο μου».
«Ψάχνω για μια ιδιωτική βίλα στην Ασία για έξι άτομα με μπάτλερ».
«Χρειάζομαι ένα σπίτι μπροστά στην παραλία στην Καραϊβική, ιδανικό για μια γιορτή bachelorette».
Τα αποτελέσματα θα περιλαμβάνουν επίσης χρήσιμες πληροφορίες, όπως ο καιρός και δραστηριότητες στον προορισμό με βάση τα κριτήρια αναζήτησης, όπως πεζοπορία, περιηγήσεις στα αξιοθέατα ή φαγητό.
Οι επισκέπτες του ιστότοπου έχουν αυτήν τη στιγμή την επιλογή να χρησιμοποιήσουν τη νέα ή την παραδοσιακή λειτουργία αναζήτησης.
Η εμπειρία στο επίκεντρο
Η Jennifer Hsieh, αντιπρόεδρος του Homes & Villas by Marriott Bonvoy, δήλωσε: «Χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, το νέο μας εργαλείο αναζήτησης τεχνητής νοημοσύνης ανοίγει νέους δρόμους στις πλατφόρμες ενοικίασης διακοπών, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να κάνουν αναζήτηση χωρίς συγκεκριμένο προορισμό. Οι καταναλωτές μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στις εμπειρίες με τις οποίες είναι παθιασμένοι και στις ανέσεις της λίστας «must-have» τους για να αποκαλύψουν την επόμενη αξέχαστη ταξιδιωτική τους περιπέτεια».
Η αναζήτηση του Homes & Villas by Marriott Bonvoy με AI δοκιμάζεται αρχικά ως μέρος του ευρύτερου τεχνολογικού μετασχηματισμού στη Marriott International. Αναμένεται να γίνει ευρέως διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες πρώτα στον ιστότοπο και στη συνέχεια σε κινητά τις επόμενες εβδομάδες.
Το εργαλείο αναζήτησης με AI αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την παγκόσμια εταιρεία συμβούλων ψηφιακού μετασχηματισμού Publicis Sapient.
Η συλλογή Homes & Villas by Marriott Bonvoy διαθέτει 140.000 καταχωρήσεις, σε περισσότερους από 800 κορυφαίους προορισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ασία-Ειρηνικό, την Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική. Η πλατφόρμα ξεκίνησε το 2019.