Στο συνέδριο ShortStay 2024 θα μάθετε πώς να εντάξετε και τις απευθείας κρατήσεις στα κανάλια πωλήσεών σας
Σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού, η επιτυχία των διαχειριστών βραχυχρόνιας μίσθωσης στηρίζεται σε μια προσεκτικά μελετημένη στρατηγική πωλήσεων. Σε αυτήν θα πρέπει να περιλαμβάνονται όλα τα διαθέσιμα κανάλια κρατήσεων, στο σωστό μείγμα, ώστε να υπάρχουν τα μεγαλύτερα δυνατά έσοδα.
Ποια είναι η θέση που πρέπει να έχουν οι απευθείας κρατήσεις στη στρατηγική σας πωλήσεων;
Και πώς θα πετύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα με το μικρότερο ρίσκο;
Η Daniela Derin έρχεται από τη Marbella να μοιραστεί τα δικά της μυστικά επιτυχίας!
Έμπειρη διαχειριστής ακινήτων η ίδια, από την εποχή που όλες οι κρατήσεις ήταν απευθείας, και στηρίζονταν στις προσωπικές γνωριμίες και στην αυθεντική αγάπη για επικοινωνία με τον επισκέπτη.
«Ερωτεύτηκα το digital marketing την περίοδο του lockdown και τα υπόλοιπα είναι… ιστορία», μας λέει η Daniela, που έχει πετύχει το 85% της πληρότητας στην εταιρεία της Skol Apartments Marbella Holidays να προέρχεται από απευθείας κρατήσεις.
Σε ένα αποκαλυπτικό workshop, η Daniela θα εξηγήσει στο ShortStay 2024 τα 7 Βήματα για την Επιτυχία στις Απευθείας Κρατήσεις:
1 – Ιστοσελίδα με booking engine και optimized SEO
2 – Email list + Marketing strategy
3 – Social Media (FB+IG+WA+GOOGLE MY BUSINESS)
4 – Κλήσεις σε προηγούμενους επισκέπτες
5 – Ταυτοποιείστε τον τέλειο επισκέπτη – Branding στις πλατφόρμες
6 – Κριτικές: Google, TripAdvisor, Revioos
7 – Offline marketing και στρατηγικές
Μη χάσετε την ευκαιρία να μάθετε τους τρόπους που θα σας βοηθήσουν να αναβαθμίσετε τις πωλήσεις σας!
Κλείστε θέση τώρα στο μεγαλύτερο και πιο έγκυρο συνέδριο της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα!
Αποκτήστε πρόσβαση σε όλα όσα συζητούνται στο παγκόσμιο στερέωμα της αγοράς Short-Term Rentals!