Εφαρμογή σύγκρισης τιμών σε βραχυχρόνιες μισθώσεις, που φιλοξενούνται σε διάφορους ταξιδιωτικούς ιστότοπους, εισάγει η Google.
Δεν μετέχουν τα ακίνητα που είναι αναρτημένα στις πλατφόρμες Airbnb και Vrbo, που δεν θέλησαν να ενταχθούν σε αυτή την υπηρεσία της Google. Προ μηνών, ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Brian Chesky, είχε δηλώσει ότι η Airbnb αποτελεί μια κατηγορία από μόνη της και ότι το 90% της επισκεψιμότητάς της έρχεται απευθείας.
Η νέα λειτουργία της Google έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στα περισσότερα μέρη του κόσμου έως τον Νοέμβριο. Οι χώρες της ΕΕ θα ακολουθήσουν το 2024.
Η Google, όπως αναφέρει, θέλει τη σύγκριση τιμών για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να εξοικονομήσουν χρήματα, να κάνουν κράτηση με σιγουριά και να κάνουν τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό ευκολότερο. Παράλληλα, επιδιώκει να αυξήσει την επισκεψιμότητα σε συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς ιστότοπους, αυξάνοντας τον αριθμό των εμφανίσεων για κάθε ιδιοκτησία και βοηθώντας τους χρήστες να λαμβάνουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις.
Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις, που αναφέρονται στο Google, παρατίθενται επίσης σε συνεργαζόμενους διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, ιστότοπους μετα-αναζήτησης και παρόχους συνδεσιμότητας που είναι ήδη ενσωματωμένοι στην πλατφόρμα της μηχανής αναζήτησης. Αυτό τους επιτρέπει να μοιράζονται τους πιο πρόσφατους συνδέσμους τιμολόγησης και κρατήσεων.
Εκπρόσωπος της Google ανέφερε ότι η υπηρεσία θα παρέχεται δωρεάν, χωρίς χρέωση διαφήμισης για το ακίνητο ή προμήθεια.
Η Google άρχισε να προσθέτει καταχωρίσεις ολόκληρων κατοικιών και διαμερισμάτων στην πλατφόρμα αναζήτησής της τον Μάρτιο του 2019 και μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, είχε προσθέσει το tab “holiday rentals” στο προϊόν Ταξιδιών της, επιτρέποντας στους χρήστες να αναζητούν απευθείας τέτοιες καταχωρίσεις.
Πριν από δύο χρόνια, η Google αποκάλυψε το προϊόν συνδυασμένης αναζήτησης ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων καταλυμάτων σε μια περαιτέρω αναγνώριση των ασαφών γραμμών μεταξύ των δύο τμημάτων καταλυμάτων.
Τι δείχνουν τα δεδομένα
Ο David Pavelko, από το τμήμα ανάπτυξης παγκόσμιων ταξιδιωτικών επιχειρήσεων στην Google, έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη νέα υπηρεσία σύγκρισης τιμών στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, λέγοντας:
** Το 52% των ατόμων, που κάνουν κράτηση σε βραχυχρόνιες μισθώσεις, αρχικά σκέφτονται ξενοδοχεία.
** Το 51% όσων κάνουν κράτηση αναφέρουν την «καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής» ως τον κύριο λόγο για να επιλέξουν ένα κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης από ένα ξενοδοχείο.
** Κατά τη διαδικασία έρευνας και κράτησης, αυτοί που κάνουν κράτηση επηρεάζονται περισσότερο από τις μηχανές αναζήτησης [74%] και τα διαδικτυακά βίντεο (59%). Ακολουθούν οι ιστότοποι καταλυμάτων [48 %] και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία [47%].
** Μόνο το 15% των ταξιδιωτών είναι ήδη εξοικειωμένοι με τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης, στα οποία τελικά κάνουν κράτηση. Πιο συχνά, ανακαλύπτουν ιδιότητες μέσω μιας πλατφόρμας παρόχου ή μέσω περιήγησης.
** Το 70% των χρηστών της Google που έκαναν ερωτήματα για μέρη διαμονής σκέφτονται τις βραχυχρόνιες μισθώσεις.
** Το 40% των χρηστών της Google που έκαναν ερωτήσεις για τοπικά ξενοδοχεία σκέφτονται να κάνουν κράτηση σε βραχυχρόνια μίσθωση.
** Το 42% των ταξιδιωτών αναψυχής στις ΗΠΑ ανέφερε ότι η Αναζήτηση Google επηρέασε την απόφαση του παρόχου ταξιδιού για το τελευταίο τους ταξίδι.
Μια εφαρμογή της Google ενσωματώνει την κοινή χρήση ενημερωμένων τιμών, διαθεσιμότητας, φωτογραφιών, περιγραφών και περιεχομένου, ώστε οι οικοδεσπότες και οι διαχειριστές ακινήτων να μπορούν να δημιουργούν καταχωρίσεις “πλούσιες σε πληροφορίες” και συνδέσμους προς τις δικές τους σελίδες προορισμού.
Εν τω μεταξύ, οι καταχωρίσεις για holiday / vacation rental μπορούν να εμφανίζονται μαζί με τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης στο Google.
Οι ταξιδιώτες μπορούν να ανακαλύψουν καταχωρίσεις μέσα από σχετικές λέξεις-κλειδιά στην Αναζήτηση Google, εξερευνώντας προορισμούς στους Χάρτες Google ή φιλτράροντας για ενοικιάσεις στην αποκλειστική αναζήτηση καταλυμάτων του Google Travel κατά τιμή, τύπο ακινήτου, πληρότητα, ανέσεις και βαθμολογία επισκεπτών.