Μια καλύτερη ισορροπία ανάμεσα σε οικοδεσπότες και επισκέπτες επιχειρεί να βρει η Vrbo, της Expedia. Ανακοίνωσε ότι θα επιβάλει πρόστιμα στους οικοδεσπότες που ακυρώνουν κρατήσεις χωρίς σοβαρό λόγο. Επίσης, αναβαθμίζει τα προσόντα που πρέπει να έχουν οι Premier Hosts.
Τα μέτρα ξεκινούν τον Οκτώβριο από τις ΗΠΑ. Οι οικοδεσπότες θα αντιμετωπίζουν «πρόστιμο» ακύρωσης που θα καθορίζεται από το συνολικό κόστος κράτησης και το χρονοδιάγραμμα της ακύρωσης.
Εάν ο οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση 48 ώρες πριν από τη διαμονή, θα χρεωθεί με το 50% της ακαθάριστης αξίας κράτησης — αυτή είναι η πιο σκληρή ποινή. Εάν η ακύρωση γίνει από 30 ημέρες έως 48 ώρες πριν τη διαμονή, το ύψος του προστίμου ορίζεται στο 25%. Σε ακύρωση πριν από 30 ημέρες η ποινή είναι 10% με ελάχιστο ποσό τα 50 $.
Οι οικοδεσπότες απαλλάσσονται από τα πρόστιμα όταν οι ακυρώσεις είναι αναπόφευκτες. Π.χ. Σε περίπτωση φυσικών καταστροφών.
Η Vrbo ανέφερε ότι, προς το παρόν, το μέτρο θα ισχύσει μόνο για τους οικοδεσπότες στις ΗΠΑ.
Τα νέα κριτήρια για τους Premier Hosts
H πλατφόρμα ανεβάζει και τις απαιτήσεις καταλληλότητας για το πρόγραμμα Premier Host.
Οι νέες απαιτήσεις θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2024.
Premier Host θα γίνονται μόνο οικοδεσπότες με μέση συνολική βαθμολογία 4,4+ (με άριστα το 5). Επιπλέον, το αρχικό ποσοστό ακύρωσης θα πρέπει να είναι μικρότερο από 1% και τα ποσοστά αποδοχής κρατήσεων 95% ή υψηλότερα.
Αυτοί οι εξαιρετικοί οικοδεσπότες της Vrbo, με “αποδεδειγμένο ιστορικό παροχής εξαιρετικών εμπειριών ταξιδιωτών”, θα φέρουν ένα σήμα που θα εμφανίζεται κατά την αναζήτηση και στις σελίδες καταχώρισης. Οι ταξιδιώτες μπορούν να φιλτράρουν τα αποτελέσματα αναζήτησης για να προβάλλουν αποκλειστικά όσους ανήκουν στην κατηγορία Premier Host.
Η Vrbo θα ελέγχει τους λογαριασμούς Premier Host ανά τρίμηνο για να διασφαλίσει τη συνεχή δέσμευσή τους να παρέχουν τις καλύτερες εμπειρίες επισκεπτών.
Υπενθυμίζεται ότι η Vrbo έχει καθιερώσει για την προστασία των επισκεπτών το Book with Confidence Guarantee. Η εγγύηση αυτή, εδώ και μια 10ετία, καλύπτει αυτόματα όλους τους ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση και πληρώνουν μέσω της εφαρμογής ή του ιστότοπου Vrbo. Παρέχει αρκετές ασφάλειες, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας για εκ νέου κράτηση εάν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την τελευταία στιγμή, της βοήθειας διαμονής σε περίπτωση άρνησης του check-in στους ταξιδιώτες και της προστασίας πληρωμής από δόλιες καταχωρίσεις.
Διαφάνεια στην τιμολόγηση
Η Vrbo προσπαθεί επίσης να είναι όσο το δυνατόν πιο διαφανής όσον αφορά την τελική τιμολόγηση.
Για παράδειγμα, εμφανίζει ένα χαρακτηριστικό τιμολόγησης χωρίς αποκλεισμούς στην αναζήτηση. Έτσι, οι επισκέπτες έχουν καλύτερη ιδέα για το συνολικό κόστος μιας κράτησης καθώς και για τη διανυκτέρευση. Κάθε σελίδα καταχώρισης περιλαμβάνει επίσης αναλυτικά κόστη με λεπτομέρειες για τέλη και φόρους. Η εταιρεία ενθαρρύνει τους οικοδεσπότες να ενοποιήσουν τις χρεώσεις, ώστε ο επισκέπτης να έχει ξεκάθαρη εικόνα για το συνολικό κόστος όταν κάνει αναζήτηση.
Όλα αυτά τα μέτρα ουσιαστικά θα φέρουν τη Vrbo στα επίπεδα του Ομίλου της Expedia.