Παγκόσμια καμπάνια, που αναδεικνύει ότι καταλύματά της είναι καλύτερη επιλογή διαμονής από τα ξενοδοχεία, λανσάρει η Airbnb.
Η καμπάνια, που ξεκίνησε αρχικά από ΗΠΑ και Καναδά, αναπτύσσεται μέσα από μια σειρά ταινιών μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων. Τίτλος της το «Get an Airbnb». Οι ταινίες δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τη διάσημη παγκοσμίως εταιρεία Buck Animation. Βασική επιδίωξη να επισημάνουν τα πλεονεκτήματα της Airbnb έναντι των ξενοδοχείων, ιδίως όσον αφορά την ευελιξία να μείνει κάποιος όπου και με όποιον θέλει, την παροχή ανέσεων, τις προσφορές εμπειριών και την ηρεμία για τους ταξιδιώτες.
Το πρώτο βίντεο παρουσιάζει μια ομάδα φίλων που φτάνουν σε πισίνα ξενοδοχείου, γεμάτη με παιδιά που περιμένουν να βουτήξουν. Σχεδόν αμέσως το σκηνικό μεταμορφώνεται και δείχνει μια βίλα με ιδιωτική πισίνα, ηρεμία στο χώρο και με προφανές στοιχείο την άνεση για τον ένοικο να βουτήξει όποτε θέλει χωρίς πολυκοσμία.
Η καμπάνια, όπως προαναφέρθηκε, προβάλλεται ήδη στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και τον Καναδά σε ψηφιακές μορφές, διαδικτυακά βίντεο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στον υπόλοιπο κόσμο η καμπάνια θα παρουσιασθεί τον Σεπτέμβριο. Μεταξύ των χωρών, που θα προβληθεί, είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Βραζιλία, το Μεξικό, η Νότια Κορέα, η Ελβετία, το Βέλγιο και η Ολλανδία.
Στόχος οι νέες δημογραφικές ομάδες επισκεπτών
Το «Get an Airbnb» μπορεί να θεωρηθεί ως μια άμεση πρόκληση για τα παραδοσιακά ξενοδοχεία, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιδιώκουν να επισκεφτούν νέους προορισμούς μετά τους περιορισμούς της πανδημίας. Η Airbnb προσπαθεί να προσελκύσει νέες δημογραφικές ομάδες στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών, τις παρέες φίλων και των εργαζομένων εξ αποστάσεως.
Η καμπάνια της Airbnb έχει σχεδιαστεί σκόπιμα για να είναι μοναδική και εντυπωσιακή.
Νωρίτερα αυτό το έτος, η εταιρεία παρουσίασε μια καμπάνια, που προωθούσε την “επιστροφή στις ρίζες” της, επαναφέροντας στο προσκήνιο τις βραχυχρόνιες μισθώσεις σε δωμάτια σπιτιών, όπου παραμένουν οι ένοικοι. Στόχος η στόχευση ταξιδιωτών που αναζητούν οικονομικές επιλογές διαμονής εν μέσω κρίσης του κόστους διαβίωσης.
Επιπλέον, η Airbnb έχει συνάψει συνεργασίες υψηλού προφίλ για να τραβήξει την παγκόσμια προσοχή. Συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με την Mattel για τη δημιουργία ενός Barbie Malibu Dream House που είναι διαθέσιμο για κράτηση. Συνεργάστηκε επίσης με influencers και διασημότητες για να επιδείξει αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και να αλληλεπιδράσει με το κοινό-στόχο τους. Μεταξύ των διασημοτήτων είναι αξιόλογοι ηθοποιοί όπως η Γκουίνεθ Πάλτροου, ο Άστον Κούτσερ και η Μίλα Κούνις.