Πάνω από τους μισούς (55%) ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο επιθυμούν αποσύνδεση από την τεχνολογία στο επόμενο ταξίδι τους.
Το εντυπωσιακό αυτό εύρημα προέκυψε σε έρευνα της Booking.com σε περισσότερα από 24.000 άτομα σε 32 χώρες και περιοχές.
Κατόπιν αυτής της διαπίστωσης, η πλατφόρμα κατήρτισε ορισμένους απλούς τρόπους, που μπορούν να εφαρμόσουν οι οικοδεσπότες καταλυμάτων ώστε να βοηθήσουν τους επισκέπτες τους να αποκτήσουν πρόσβαση στις εμπειρίες που αποζητούν. Ιδού οι κανόνες για τους οικοδεσπότες:
Επιστροφή στα βασικά (σε κάποιο βαθμό)
Πολλοί ταξιδιώτες (44%) επιθυμούν να ζήσουν μια πιο γνήσια εμπειρία, μόνο με τα απολύτως απαραίτητα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές, όπως οι Millennials (51%) και η Γενιά Z (50%), σε σύγκριση με τους Baby Boomers (27%) και τη Γενιά X (39%).
Ως πάροχοι καταλυμάτων, μπορείτε να ανταποκριθείτε στην επιθυμία των επισκεπτών για απλότητα προσφέροντάς τους ευκαιρίες για μεγαλύτερη αυτάρκεια, π.χ. δίνοντάς τους οδηγίες για το πώς να προμηθευτούν υλικά και να ετοιμάσουν τα δικά τους γεύματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Υπάρχει όμως μια σημαντική εξαίρεση: η πλειονότητα (53%) θεωρεί ότι είναι απολύτως απαραίτητο να έχει κινητό και σύνδεση στο ίντερνετ, που σημαίνει ότι πάντα χρειάζεστε γρήγορο και αξιόπιστο WiFi.
Συνεργασία με ειδικούς της περιοχής
Για πάνω από τους μισούς από αυτούς τους ταξιδιώτες (58%), η αποσύνδεση από την τεχνολογία συνοδεύεται και από την επιθυμία να μάθουν νέες δεξιότητες, όπως:
Πώς να βρίσκουν πόσιμο νερό (53%)
Πώς να ανάβουν φωτιά χωρίς εργαλεία (42%)
Πώς να αναζητούν τροφή στη άγρια φύση (39%)
Επιπλέον, σχεδόν τα δύο πέμπτα (39%) θέλουν να αποκτήσουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να επιβιώσουν σε ένα πιθανό «σενάριο αποκάλυψης».
Ακόμη και να μην προσφέρετε κάτι τέτοιο απευθείας, μια συνεργασία με ειδικούς της περιοχής που μπορούν να παρέχουν αυτού του είδους τις εμπειρίες θα μπορούσε να ωφελήσει και τις δύο πλευρές.
Πληροφορίες για την περιοχή που μόνο εσείς γνωρίζετε, ως ντόπιοι
Μπορείτε να καλύψετε την ανάγκη των ταξιδιωτών για απλότητα προτείνοντας στους επισκέπτες σας δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν στη φύση όσο μένουν στο κατάλυμά σας, όπως πεζοπορία σε κοντινά μονοπάτια ή επίσκεψη σε γραφικές τοποθεσίες με θέα στο ηλιοβασίλεμα.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να προτείνετε ιδέες για πιο πολυτελείς εμπειρίες. Μάλιστα, σχεδόν οι μισοί (48%) ερωτηθέντες θα ταξίδευαν με στόχο την αποσύνδεση από την τεχνολογία μόνο αν η διαμονή τους περιελάμβανε κάποιες πολυτελείς παροχές.
Προώθηση πρακτικών βιωσιμότητας
Για πολλούς ταξιδιώτες, η επιθυμία για αποσύνδεση από την τεχνολογία μπορεί να προκύπτει από την επιθυμία τους να επιστρέψουν στη φύση και να αναζητήσουν αυθεντικές εμπειρίες με επίκεντρο τη βιωσιμότητα. Για να προσεγγίσετε αυτούς τους ταξιδιώτες, μπορείτε να παρουσιάσετε στην πλατφόρμα μας τις πρακτικές βιωσιμότητας που εφαρμόζετε, μέσω του προγράμματος Βιώσιμων Ταξιδιών.
Αν η βιωσιμότητα είναι κάτι καινούργιο για εσάς, το Εγχειρίδιο της Booking.com για τα Βιώσιμα Ταξίδια μπορεί να σας δώσει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να ξεκινήσετε να μειώνετε τον αντίκτυπό σας στο περιβάλλον.