Από τις 22 Αυγούστου 2022 η Airbnb αλλάζει την πολιτική της για ακυρώσεις από οικοδεσπότες της που θα μπορούσαν να αποφευχθούν.
Διαβάστε αναλυτικά τι αναφέρει η Airbnb και ποιες αλλαγές επέρχονται στις ακυρώσεις
Ως συνεργάτες μας στην Airbnb, οι οικοδεσπότες είναι εξαιρετικοί και υπερβαίνουν κάθε προσδοκία, εκπληρώνοντας κρατήσεις και υποστηρίζοντας τους επισκέπτες καθημερινά. Αυτός είναι και ο λόγος που επισκέπτες από όλο τον κόσμο εμπιστεύονται αγνώστους για τόσο σημαντικές στιγμές στη ζωή τους. Όχι μόνο για καλοκαιρινές διακοπές ή διακοπές στην πόλη τους, αλλά και για μήνες του μέλιτος, ταξίδια για επετείους και πολλές άλλες περιστάσεις.
Ωστόσο, όταν οι οικοδεσπότες ακυρώνουν τις κρατήσεις των επισκεπτών για λόγους που θα μπορούσαν να αποφύγουν, για παράδειγμα, επειδή έγινε διπλή κράτηση κατά λάθος ή επειδή θέλουν να φιλοξενήσουν φίλους και συγγενείς, οι επισκέπτες χάνουν τη σιγουριά που χρειάζονται για να κάνουν κράτηση στην Airbnb. Πράγμα που τελικά βλάπτει όλους τους οικοδεσπότες και ολόκληρη την κοινότητά μας.
Για αυτούς τους λόγους, από τις 22 Αυγούστου 2022, ενημερώνουμε την Πολιτική Ακύρωσης για Οικοδεσπότες, η οποία ισχύει εδώ και πολλά χρόνια και περιλάμβανε μικρές χρεώσεις, στην περίπτωση που χρειαζόταν να ακυρώσετε μια κράτηση. Το ποσό της χρέωσης εξαρτιόταν από το πόσο κοντά στην άφιξη ακυρώνατε. Πριν από την ενημέρωση, χρεώναμε 50 δολάρια ΗΠΑ για ακυρώσεις κρατήσεων που γίνονταν περισσότερες από επτά ημέρες πριν από την άφιξη, και 100 δολάρια ΗΠΑ για όσες γίνονταν λιγότερες από επτά ημέρες πριν από την άφιξη.
Διαπιστώσαμε ότι αυτή η κλιμάκωση στη χρέωση δεν ανταποκρίνεται επαρκώς στο κόστος που προκύπτει όταν οι επισκέπτες πρέπει να κάνουν νέα κράτηση σε έναν παρόμοιο ή καλύτερο χώρο, πολύ συχνά την τελευταία στιγμή, όταν ο οικοδεσπότης ακυρώνει για λόγους που θα μπορούσε να αποφύγει. Επίσης, δεν ανταποκρίνεται στον αντίκτυπο που έχουν τέτοιες ακυρώσεις για τους επισκέπτες, τους οικοδεσπότες και την Airbnb. Εδώ λαμβάνεται υπόψη και η απώλεια της εμπιστοσύνης των επισκεπτών, μετά την ακύρωση της κράτησής τους από τον οικοδεσπότη.
Αλλαγές στις χρεώσεις της πολιτικής ακύρωσης
Στο εξής, αν ένας οικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση για λόγους που θα μπορούσε να αποφύγει, η χρέωση που θα αφαιρείται από τις μελλοντικές πληρωμές του θα είναι διαφορετική. Αυτή η χρέωση θα εξαρτάται από το ποσό της κράτησης και το πόσο κοντά στην άφιξη ακυρώνεται η κράτηση.
Επίσης, η χρέωση θα επιβάλλεται και όταν ένας επισκέπτης δεν μπορεί να μείνει σε έναν χώρο επειδή τίθεται σε κίνδυνο η υγεία του, με προβλήματα όπως την έντονη παρουσία μούχλας, ή επειδή ο χώρος διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή της καταχώρησης, για παράδειγμα, όταν ο οικοδεσπότης έχει καταχωρήσει μια βίλα με τρία υπνοδωμάτια, αλλά στην πραγματικότητα ο χώρος είναι ένα διαμέρισμα με ένα υπνοδωμάτιο. Αυτές οι κρατήσεις θα αντιμετωπίζονται ως ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής.
Η νέες χρεώσεις ακύρωσης
Σύμφωνα με την ενημερωμένη πολιτική, η ελάχιστη χρέωση ακύρωσης είναι 50 δολάρια ΗΠΑ και η μέγιστη είναι 1.000 δολάρια ΗΠΑ. Το συνολικό κόστος της κράτησης που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της χρέωσης περιλαμβάνει την τιμή ανά διανυκτέρευση, το κόστος καθαρισμού και τυχόν χρέωση κατοικίδιου. Δεν περιλαμβάνει φόρους και προμήθειες για τους επισκέπτες.
- Αν η κράτηση ακυρωθεί περισσότερες από 30 ημέρες πριν από την άφιξη, η χρέωση ανέρχεται στο 10% του ποσού της κράτησης.
- Αν η κράτηση ακυρωθεί περισσότερες από 48 ώρες και λιγότερες από 30 ημέρες πριν από την άφιξη, η χρέωση ανέρχεται στο 25% του ποσού της κράτησης.
- Αν η κράτηση ακυρωθεί 48 ή λιγότερες ώρες πριν από την άφιξη ή μετά την άφιξη, η χρέωση θα ανέρχεται στο 50% του ποσού της κράτησης για τις διανυκτερεύσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν.
Οι παρακάτω συνέπειες βάσει της πολιτικής ακύρωσης παραμένουν ίδιες:
- Όταν ακυρώνετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση, το ημερολόγιό σας θα αποκλείεται για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες.
- Σε περίπτωση προχωράτε σε επαναλαμβανόμενες ακυρώσεις, ενδέχεται να γίνει αναστολή του λογαριασμού σας στην Airbnb.
- Η ιδιότητά σας ως Superhost ή τα κριτήρια για να την αποκτήσετε ενδέχεται να αλλάξουν.
Υποστήριξη όταν συμβαίνουν απρόβλεπτα γεγονότα
Αν χρειαστεί να ακυρώσετε για λόγους που δεν μπορείτε να αποφύγετε, θα συνεργαστούμε μαζί σας και θα βοηθήσουμε τους επισκέπτες να βρουν άλλο χώρο διαμονής, χωρίς χρέωση.
Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα για αυτούς τους λόγους ακύρωσης:
Εύλογες καταστάσεις που δεν μπορείτε να ελέγξετε, όπως έκτακτες επισκευές (π.χ., διαρροές αερίου ή σπασμένος σωλήνας) ή σοβαρή ασθένεια που δεν σας επιτρέπει να φιλοξενήσετε επισκέπτες.
Στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ένας επισκέπτης σκοπεύει να διοργανώσει πάρτι ή να παραβιάσει τους κανόνες σπιτιού σας.
Ειδικές περιστάσεις, όπως είναι η κήρυξη καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και επιδημιών, ορισμένες φυσικές καταστροφές ή κρατικοί περιορισμοί για τα ταξίδια.
Αν φιλοξενείτε επισκέπτες με Άμεση Κράτηση, ενδέχεται να έχετε τη δυνατότητα ακύρωσης για επιπλέον εύλογες καταστάσεις.
Δεν γνωρίζετε αν οι δικές σας συνθήκες πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις; Επικοινωνήστε μαζί μας πριν ακυρώσετε. Λάβετε υπόψη ότι απαγορεύεται να ακυρώνετε για λόγους που παραβιάζουν την Πολιτική κατά των Διακρίσεων. Τυχόν ψευδείς δηλώσεις σχετικά με τους λόγους ακύρωσης μπορεί να επισύρουν πρόσθετες συνέπειες.
Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
Τι είδους αποδεικτικά στοιχεία μπορώ να υποβάλω αν χρειαστεί να ακυρώσω;
Αν πρέπει να ακυρώσετε για εύλογες καταστάσεις που δεν μπορείτε να ελέγξετε, θα σας ζητηθεί να υποβάλετε αποδεικτικά στοιχεία στην Υποστήριξη Κοινότητας. Για παράδειγμα, μπορείτε να υποβάλετε φωτογραφίες, βίντεο και άλλα αποδεικτικά στοιχεία σε περίπτωση επείγουσας επισκευής, ή βεβαίωση γιατρού σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας.
Αν ακυρώνετε επειδή πιστεύετε ότι ένας επισκέπτης θα διοργανώσει πάρτι ή θα παραβιάσει τους κανόνες σπιτιού σας, θα ζητήσουμε να υποβάλετε αποδεικτικά στοιχεία στην Υποστήριξη Κοινότητας. Μεταξύ άλλων, ορισμένα από τα στοιχεία που μπορεί να σας ζητηθούν είναι συνομιλίες μέσω μηνυμάτων και μηνύματα κειμένου που ανταλλάξατε με τον επισκέπτη.
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε αν ο λόγος ακύρωσής σας είναι θεμιτός, επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας. Θα συνεργαστούμε και θα εξετάσουμε μαζί τα αποδεικτικά στοιχεία σας.
Να θυμάστε ότι οι υποψίες για τη διοργάνωση πάρτι από επισκέπτες δεν είναι πάντα εύστοχες. Επίσης απαγορεύεται να ακυρώνετε για λόγους που παραβιάζουν την Πολιτική κατά των Διακρίσεων. Αν ανησυχείτε ότι οι επισκέπτες σας ενδέχεται να παραβιάσουν την Πολιτική για τα Πάρτι και τις Εκδηλώσεις ή τους κανόνες σπιτιού σας, δοκιμάστε να στείλετε μήνυμα στους επισκέπτες και να ρωτήσετε τα εξής:
-Ποια άλλα άτομα θα μείνουν μαζί σας;
-Ποιος είναι ο σκοπός του ταξιδιού σας;
-Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει τους κανόνες σπιτιού;
Τι γίνεται αν ένας επισκέπτης διαπιστώσει ότι λείπει κάποια παροχή ή υπάρχει ένα παρόμοιο πρόβλημα στον χώρο μου;
Η Airbnb θα εξετάζει το ενδεχόμενο επιβολής χρέωσης ακύρωσης βάσει της πολιτικής, στη σπάνια περίπτωση που ένας χώρος θέτει την υγεία των επισκεπτών σε κίνδυνο ή διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή της καταχώρησης, και εφόσον ο επισκέπτης ειδοποιεί την Υποστήριξη Κοινότητας αμέσως μετά την άφιξη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η καταχώρησή σας ενδέχεται να τεθεί σε αναστολή μέχρι η Airbnb να λάβει επιβεβαίωση ότι τυχόν παραβιάσεις έχουν διορθωθεί.
Αυτές οι περιπτώσεις θα θεωρούνται από την Airbnb ακυρώσεις από οικοδεσπότη μετά την άφιξη των επισκεπτών. Θα έχουν ως αποτέλεσμα την επιβολή χρέωσης ακύρωσης που ανέρχεται στο 50% του ποσού της κράτησης για όσες διανυκτερεύσεις δεν πραγματοποιήθηκαν στον χώρο.
Παρακάτω θα βρείτε ορισμένα προβλήματα που εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία:
- Συνθήκες στον χώρο που θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την υγεία των επισκεπτών. Για παράδειγμα, αν υπάρχουν εμφανή σημεία μούχλας σε έναν χώρο που διαχειρίζεται ο οικοδεσπότης.
- Καταχώρηση λανθασμένου τύπου καταλύματος ή δωματίου. Η τοποθεσία ή ο τύπος δωματίου της καταχώρησης διαφέρει σημαντικά από τα στοιχεία της καταχώρησης. Π.χ. ένας οικοδεσπότης καταχώρησε μια βίλα με τρία υπνοδωμάτια, ενώ στην πραγματικότητα ο χώρος είναι ένα διαμέρισμα με ένα υπνοδωμάτιο.
- Καταχώρηση λανθασμένης τοποθεσίας. Η τοποθεσία ή η διεύθυνση της καταχώρησης είναι λανθασμένη και η ανακρίβεια στην καταχώρηση είναι σκόπιμη. Για παράδειγμα, όταν ένας οικοδεσπότης αναφέρει ότι το σπίτι που καταχώρησε βρίσκεται στο Λος Άντζελες, ενώ στην πραγματικότητα βρίσκεται στην κοντινή πόλη του Μπέρμπανκ.
- Λείπει μια σημαντική παροχή. Η καταχώρηση δεν διαθέτει μια χαρακτηριστική παροχή που επισημαίνεται στην παρουσίαση του χώρου. Για παράδειγμα, όταν ένας οικοδεσπότης αναφέρει ότι ο χώρος του προσφέρει πρόσβαση σε πισίνα, χωρίς να ισχύει.
- Μια σημαντική αλλαγή στην κράτηση από τον οικοδεσπότη κατά την άφιξη. Για παράδειγμα, η αντικατάσταση ενός χώρου που είναι καταχωρημένος στην Airbnb με έναν άλλο χώρο.
Τι γίνεται αν συμφωνήσω με τον επισκέπτη για μια ακύρωση;
Αν ο επισκέπτης σας επικοινωνήσει μαζί σας και ζητήσει να ακυρώσει την κράτησή του κι εσείς αισθάνεστε άνετα με αυτήν την ακύρωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με χρεώσεις ή συνέπειες βάσει αυτής της πολιτικής. Ο επισκέπτης σας θα πρέπει να ξεκινήσει τη διαδικασία ακύρωσης με την Υποστήριξη Κοινότητας.
Στη συνέχεια, θα έχετε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε το αίτημα του επισκέπτη σας. Αφού το επιβεβαιώσετε, αυτή η ενέργεια δεν θα επισύρει χρεώσεις ή άλλες συνέπειες για εσάς ή τον επισκέπτη σας. Αν δεν θέλετε να εγκρίνετε το αίτημα ακύρωσής του, θα ισχύει η τυπική πολιτική ακύρωσής σας για την κράτησή του.
Λάβετε υπόψη ότι, βάσει της Πολιτικής Ακύρωσης για Οικοδεσπότες, δεν επιτρέπεται να ενθαρρύνετε έναν επισκέπτη να ακυρώσει μια κράτηση που δεν μπορείτε να εκπληρώσετε.
Τι γίνεται αν ένας επισκέπτης ακυρώσει μια κράτηση;
Για τις ακυρώσεις επισκεπτών, θα ισχύει η πολιτική ακύρωσής σας ως συνήθως.
Αν ένας συνοικοδεσπότης ακυρώσει μια κράτηση, θα ισχύουν τα παραπάνω και για τον λογαριασμό του συνοικοδεσπότη;
Οι ακυρώσεις συνδέονται πάντα με τον λογαριασμό του κύριου οικοδεσπότη. Όταν ένας συνοικοδεσπότης ακυρώνει μια κράτηση για λόγους που μπορούν να αποφευχθούν, η ακύρωση θα επηρεάζει τον λογαριασμό του κύριου οικοδεσπότη για τη συγκεκριμένη καταχώρηση.
Βρείτε συμβουλές για την αποφυγή ακυρώσεων
Ενημερώνουμε αυτήν την πολιτική της Airbnb με την ελπίδα ότι θα έχουμε ακόμη λιγότερες ακυρώσεις που μπορούν να αποφευχθούν. Αλλά και ότι θα ενισχύσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ επισκεπτών και οικοδεσποτών στην Airbnb. Είμαστε στη διάθεσή σας για απορίες ή σχόλια.