• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Έρευνα | Άνθηση στις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια

Στα 37,5 δισ. ευρώ αναμένεται να ανέλθει ο τζίρος από τις κρατήσεις σε βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη. Αυτό αναφέρει η τελευταία έρευνα του Phocuswright που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την AirDNA και την Transparent.

Ο τζίρος αυτός θα υπολείπεται οριακά αυτού του 2019, όμως το 2023 θα επέλθει η πλήρης ανάκαμψη. Μέχρι το 2025 τα ακαθάριστα έσοδα στις βραχυχρόνιες μισθώσεις της γηραιάς ηπείρου προβλέπεται να φτάσουν τα 44,3 δισ. ευρώ.

Οι πέντε βασικές αγορές στην Ευρώπη είναι:

  • Ηνωμένο Βασίλειο
  • Γερμανία
  • Γαλλία
  • Ιταλία
  • Ισπανία

Οι αγορές αυτές αντιπροσωπεύουν περίπου το 70% των συνολικών ακαθάριστων εσόδων στις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη.

Η ανάκαμψη αναμένεται να είναι ταχύτερη στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεπερνώντας τα προ της πανδημίας επίπεδα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Η Γαλλία από την άλλη δεν θα δει πλήρη ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 πριν από το 2024.

Τάσεις κρατήσεων

Οι διαδικτυακές κρατήσεις στα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης συνεχίζουν να κυριαρχούν και να διευρύνονται. Σύμφωνα με την έρευνα, το μερίδιο αυτό θα αυξηθεί από 77% το 2019 σε 85% το 2025.

Οι σημαντικότεροι παίκτες στον διαδικτυακό χώρο περιλαμβάνουν την Airbnb, τη Booking.com, τη Vrbo (και άλλες μάρκες του Ομίλου Expedia όπως η FeWo-direkt στη Γερμανία και η Abritel στη Γαλλία) και η Awaze με πολλές μάρκες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Άλλοι σημαντικοί παίκτες είναι το OYO Vacation Homes, το HomeToGo (συμπεριλαμβανομένου του Casamundo και άλλων ιστότοπων μετα-αναζήτησης), το Interhome Group και το e-domizil Group.

Οι μικρομεσαίοι διαμεσολαβητές στις διαδικτυακές κρατήσεις, αν και διαθέτουν ισχυρά συστήματα κρατήσεων, υστερούν στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Γι’ αυτό και η ανάπτυξη είναι περιορισμένη λόγω της συγκριτικά χαμηλής επισκεψιμότητας του ιστότοπου, που διαθέτουν.

Προτιμήσεις ταξιδιωτών

Ευρώπη βραχυχρόνιες μισθώσειςΣχεδόν το ένα τρίτο των Ευρωπαίων ταξιδιωτών έμειναν σε κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης το 2020. Όμως, τα ξενοδοχεία παρέμειναν κορυφαία επιλογή για το 75%.

Όσοι επιλέγουν βραχυχρόνιες μισθώσεις είναι νεότερης ηλικίας. Οι Ιταλοί (47%) και οι Γάλλοι (42%) της ηλικιακής ομάδας 18-34 έχουν μείνει σε STR τουλάχιστον μία φορά.

Περισσότεροι από το 40% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία αναζήτησαν μόνο STR κατά το τελευταίο τους ταξίδι.

Η σχέση ποιότητας/τιμής είναι ο πιο σημαντικός λόγος για την επιλογή STR, με το 37% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών να το αναφέρουν. Οι Ισπανοί έρχονται πρώτοι σε αυτό το κριτήριο (44%).

Για τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο η τοποθεσία (45%) είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας.

Κοιτάζοντας στο μέλλον, περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι σκοπεύουν να μείνουν σε κατάλυμα βραχυπρόθεσμης μίσθωσης τους επόμενους 12 μήνες σε κάποιο ταξίδι τους. Αν και η αναλογία αυτή υστερεί έναντι της πρόθεσης για διαμονή σε ξενοδοχεία, εντούτοις αποτελεί καλό οιωνό για έναν κλάδο που βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα, τονίζεται στην έρευνα.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend