Η έκθεση του Similarweb για τις αναζητήσεις ταξιδιών δείχνει ότι το 2022 θα είναι εξαιρετική χρονιά για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις.
Η τρέχουσα πραγματικότητα σίγουρα δε λειτουργεί ως “ούριος άνεμος” για την τουριστική επιχειρηματικότητα. Ωστόσο, ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει, προφανώς μην αντέχοντας να μείνει σπίτι του για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Την ισχυρή διάθεση για ταξίδια φέτος αναδεικνύει η έκθεση Insights Travel Industry 2022 του Similarweb για αναζητήσεις σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους. Το συμπέρασμα της έκθεσης είναι ότι οι αναζητήσεις φέτος για ενοικιάσεις σε καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, καθώς και σε όλο το φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας από τον Ιανουάριο και εντεύθεν είναι υψηλότερες από ό,τι την ίδια περίοδο του 2019.
Γι’ αυτό οι αναλυτές εκτιμούν ότι τους επόμενους μήνες η τουριστική ζήτηση θα είναι εξαιρετικά υψηλή. «Βλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη και πολλή αισιοδοξία για το καλοκαίρι του 2022», δήλωσε χαρακτηριστικά η Alisha Kapur, ανώτερη διευθύντρια του Similarweb για τα ταξίδια και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ίδια εκτιμά ότι η θετική δυναμική στα ταξίδια θα συνεχιστεί με επιταχυνόμενο ρυθμό μετά το 2022.
Το Similarweb είναι ένας πάροχος ψηφιακής νοημοσύνης για επιχειρήσεις και πελάτες μικρού έως μεσαίου μεγέθους. Η πλατφόρμα παρέχει υπηρεσίες ανάλυσης ιστού, προσφέροντας πληροφορίες για την κίνηση και την απόδοση του ιστού των πελατών και των ανταγωνιστών τους.
Τα στοιχεία για τις αναζητήσεις στις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης
Τα δεδομένα του Similarweb για τις αναζητήσεις στις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης δείχνουν μηνιαία επισκεψιμότητα αυξημένη κατά 200% και 330%, αντίστοιχα, για την Airbnb και τη Vrbo μεταξύ του Απριλίου 2020 και του Φεβρουαρίου 2022.
Η εκτίμηση είναι ότι η στροφή στις ενοικιάσεις εξοχικών κατοικιών θα συνεχιστεί την εφετινή θερινή σεζόν αλλά και μετά.
Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξαν και οι εργασίες του 4ου BnB Greece Conference.
Η κα Kapur σημειώνει ότι η Airbnb εξακολουθεί να βρίσκεται στην ηγετική θέση. Όμως, η Vrbo αυξάνει το μερίδιο αγοράς της, διατηρώντας θετική ανάπτυξη από έτος σε έτος στην επισκεψιμότητα. Σε αυτό συμβάλουν οι δαπάνες μάρκετινγκ που προέρχονται από τη μητρική εταιρεία Expedia Group.
Ο Όμιλος Expedia ξοδεύει τα περισσότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Σύμφωνα με την ανώτερη διευθύντρια της Similarweb, ο όμιλος της Expedia δείχνει ότι θέλει να αναπτύξει τη Vrbo- λόγω και των συνθηκών, που διαμόρφωσε η πανδημία. Η κα Kapur θεωρεί ότι ο χώρος της βραχυχρόνιας μίσθωσης θα γίνει πολύ πιο ανταγωνιστικός χώρος από ποτέ.
«Και δεν είναι μόνο η Airbnb και η Vrbo… γενικά ο χώρος της βραχυχρόνιας μίσθωσης γίνεται πολύ πιο ανταγωνιστικός από ποτέ», δήλωσε.
Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ της Airbnb
Σύμφωνα με την έκθεση, η Airbnb είναι αξιοσημείωτη για την αποτελεσματικότητά της στο μάρκετινγκ. Το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητάς της άμεσα ή οργανικά – περισσότερο από το 88% της επισκεψιμότητάς της τον Μάρτιο – το οφείλει στην ισχυρή ευαισθητοποίηση και διείσδυση της μάρκας στους καταναλωτές στις περισσότερες αγορές.
Η Airbnb πρωτοστατεί επίσης στους αριθμούς επισκεψιμότητας. Σύμφωνα με το Similarweb, η Airbnb έφτασε το 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τους 355.000 της Vrbo. Είναι πάνω και από το Marriott.com (1,3 εκατ.) και το Hilton.com (ένα εκατομμύριο).
Η ζήτηση για τις αερομεταφορές
Από τις πρώτες μέρες της πανδημίας, τον Απρίλιο του 2020 έως τον Φεβρουάριο του 2022, η επισκεψιμότητα σε ιστότοπους αεροπορικών εταιρειών σε κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές έχει αυξηθεί κατά 181%. Οι εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair, η EasyJet και η Southwest προσελκύουν τους περισσότερους επισκέπτες.
Για τις αεροπορικές εταιρείες που εδρεύουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι American Airlines, Alaska, Southwest και United είχαν όλες υψηλότερες επισκέψεις από το 2019. Κατά μέσο όρο 18% υψηλότερες.
Δείτε εδώ όλη την έρευνα.