
Η εμπειρία είναι το βασικό ζητούμενο πλέον των επισκεπτών σε έναν προορισμό. Και η εμπειρία ξεκινά από τη διαμονή.
Το κριτήριο της δημιουργίας εμπειρίας για τον επισκέπτη είναι αυτό στο οποίο έχει στηρίξει τη φιλοσοφία της και η WelcomeHost, εταιρεία διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιων μισθώσεων. Η προσεκτική επιλογή ακινήτων από τη μια και οι εξειδικευμένες υπηρεσίες στους επισκέπτες από την άλλη, την έχουν κάνει μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες. Οι κριτικές των επισκεπτών το αποδεικνύουν… Έτσι επιτυγχάνουν τα καλύτερα αποτελέσματα για τους ιδιοκτήτες με τους οποίους συνεργάζονται.
Ο κ. Νάσος Αποστολόπουλος, Director της WelcomeHost, μιλά στο BnB News για τη φετινή σεζόν αλλά και τη φιλοσοφία της εταιρείας του.
Πώς κινήθηκε η περσινή σεζόν και τι μηνύματα λαμβάνετε για τη φετινή χρονιά;
H περσινή σεζόν ήταν πάρα πολύ καλή παρόλες τις δυσκολίες από την πανδημία. Είχαμε καλές επιδόσεις πληρότητας με χαμηλότερες τιμές βέβαια σε σχέση με αντίστοιχους μήνες πριν την πανδημία.
Η φετινή χρονιά θεωρώ ότι θα είναι αντίστοιχη του 2019. Ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει και φέτος είναι η χρονιά που θα το καταφέρουν με το λιγότερο άγχος και περιορισμούς.
Πώς καταφέρατε να πετύχετε τέτοιες επιδόσεις;
Πήραμε όλα τα μέτρα ασφάλειας σε ό,τι έχει να κάνει με την υγιεινή των επισκεπτών και δώσαμε μεγάλη βάση στο customer support. Προστέθηκε η αναζήτηση διαγνωστικών κέντρων και ιατρικής βοήθειας και είμασταν απόλυτα προετοιμασμένοι πάνω σε αυτό βρίσκοντας οικονομικές λύσεις για όλους τους επισκέπτες μας. Αυτό αποτυπώθηκε στις κριτικές μας και βοήθησε στο να έχουμε μια ικανοποιητική σεζόν με ευχαριστημένους πελάτες.
Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας σας;
Η φιλοσοφία της WelcomeHost είναι να προσφέρουμε την εμπειρία στους επισκέπτες που μας επιλέγουν και όχι απλά τη διαμονή τους. Είμαστε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας δίπλα τους σε ό,τι χρειαστούν σε σύντομο χρόνο χωρίς δικαιολογίες. Ό,τι πρόβλημα αντιμετωπίσουν είμαστε εκεί για να το αντιμετωπίσουμε χωρίς να χαλάσουμε τη διάθεση στους ανθρώπους που έρχονται για διακοπές.
Αυτή είναι η αιτία που λαμβάνουμε υψηλές βαθμολογίες στις κριτικές μας και παραμένουμε σε υψηλά επίπεδα πληρότητας.
Ποιο είναι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας σας και ποιοι οι στόχοι ανάπτυξης;
Αυτή τη στιγμή διαχειριζόμαστε 90 ακίνητα με διάθεση βήμα βήμα να τα αυξήσουμε. Γνώμονας είναι να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε επάξια στις απαιτήσεις της φιλοξενίας που προσφέρουμε με ανάλογη ομάδα και εκπαίδευση. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο με προσεκτικές κινήσεις και ανάλυση κατά περίπτωση. Δεν μας ενδιαφέρει να αναπτύξουμε το δίκτυό μας χωρίς να μπορούμε να ανταποκριθούμε γιατί θα γυρίσει εναντίον μας.
Πώς επιλέγετε τα ακίνητα που αναλαμβάνετε τη διαχείρισή τους;
Τα ακίνητα επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια και θα πρέπει να τηρούνται όλες οι προδιαγραφές ώστε να μην ταλαιπωρηθεί κανένας από τους επισκέπτες μας. Θα πρέπει να είναι ανακαινισμένα τα βασικά μέρη του ακινήτου και να προσφέρει όλες τις ανέσεις που θα ήθελε ο οποιοσδήποτε επισκέπτης ώστε να ζήσει τη εμπειρία που διαφημίζουμε.
Τι προσφέρετε στους ιδιοκτήτες ακινήτων που θα συνεργαστείτε μαζί τους;
Στους ιδιοκτήτες προσφέρουμε πλήρη διαφάνεια των συναλλαγών, έξυπνα εργαλεία διαχείρισης και τιμολόγησης και το κυριότερο εμπιστοσύνη, είναι μεγάλο προτέρημα να κερδίζεις την εμπιστοσύνη μέσα από τη δουλειά σου και όχι με μεγάλα λόγια.
Έχουμε συνεργασίες όπου οι ιδιοκτήτες είναι κάτοικοι εξωτερικού. Σε αυτή την περίπτωση είναι πιο δύσκολο να αισθάνεται ασφάλεια ο εκάστοτε ιδιοκτήτης για το ακίνητο του. Έχουμε καταφέρει ευτυχώς να κερδίζουμε άμεσα την εμπιστοσύνη του κάθε ιδιοκτήτη μέσα από τις κριτικές μας και το feedback από τους επισκέπτες μας.
Είστε μέλος του Συνδέσμου Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων (STAMA). Γιατί πήρατε αυτή την απόφαση;
Αισθάνομαι τυχερός που η WelcomeHost είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του STAMA. Στην πιο δύσκολη περίοδο κατά την έναρξη της πανδημίας ήταν σώφρον να ενωθούμε όλες οι εταιρείες και να πορευτούμε μαζί για το κοινό καλό όλων μας. Μόνο με συλλογικότητα και χωρίς αντιπαλότητες θα κερδίζαμε στο να καταστούμε ΣΥΛΛΟΓΟΣ με φωνή και απόψεις επί της ουσίας, χωρίς σκοπιμότητες και μεροληψία. Θα πρέπει η κάθε εταιρεία του κλάδου να γίνει μέλος του STAMA γιατί μόνο έτσι θα έχουμε φωνή και οντότητα.
Πόσο θεωρείτε ότι συμβάλει το 4ο BnB Greece Conference στην ανάπτυξη του κλάδου της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ελλάδα;
Το Bnb Conference έχει καταφέρει να κάνει κλάδο τη βραχυχρόνια μίσθωση και να αναδείξει συνεργασίες και προβληματισμούς. Στο τόσο σκοτεινό τοπίο που ήτανε η βραχυχρόνια μίσθωση έχει καταφέρει να δώσει λάμψη και κύρος.