Με ένα βιντεομήνυμα ο διευθύνων σύμβουλος της Booking.com, Glenn Fogel, ανακοίνωσε τις απολύσεις 2.700 εργαζομένων στην ταξιδιωτική πλατφόρμα. Πρόκειται για περικοπές στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της εταιρείας.
Το δεύτερο τρίμηνο του έτους η Booking.com μεταθέτει χιλιάδες συμβάσεις προσωπικού στον κολοσσό Majorel, στον οποίο αναθέτει την εξυπηρέτηση πελατών.
Στις 10 Φεβρουαρίου, η Booking.com ανακοίνωσε ότι θα αναθέσει σε τρίτους σχεδόν όλες τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών. Στο πλαίσιο αυτό, 12 από τα 14 κέντρα εξυπηρέτησης πελατών θα αναλάβει η Majorel. Πρόκειται για εταιρεία, με έδρα το Λουξεμβούργο, που προσφέρει υπηρεσίες πελατών σε πολλές διαφορετικές εταιρείες παγκοσμίως.
Αν αυτό θα βελτιώσει τις διαδιασίες στην εξυπηρέτηση πελατών της Booking.com, μένει να αποδειχτεί.
Μέχρι στιγμής, η πρόταση της Booking.com είναι μια εξάμηνη σύμβαση σε όσους εργαζόμενους δεχτούν να προσχωρήσουν στη Majorel. Η είδηση έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στο προσωπικό, το οποίο ανησυχεί ότι οι συνθήκες εργασίας τους θα αλλάξουν όταν μεταφερθούν στη Majorel. Για όσους φυσικά δεν δεχτούν την πρόταση της Booking.com, η εταιρεία θα προχωρήσεις σε απολύσεις.
Πάντως, δύο τηλεφωνικά κέντρα της Booking.com, του Άμστερνταμ και του Μάντσεστερ, θα παραμείνουν σε λειτουργία ως «κέντρα αριστείας». Αυτά θα διαχειρίζονται πιο περίπλοκες υποθέσεις που αφορούν ασφάλειες και πληρωμές.