Καμπάνιες για city breaks σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της χώρας καθώς και για χειμερινό τουρισμό πρόκειται να κάνει το επόμενο διάστημα το Υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ. Αυτό ανακοίνωσε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, κατά τη διάρκεια της 36ης Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη 12-14 Νοεμβρίου.
Όπως συχνά αναφέρει ο κ. Κικίλιας, ο στόχος του υπουργείου το επόμενο διάστημα στρέφεται σε δύο κατευθύνσεις:
- Στην προβολή των αστικών κέντρων στα οποία ο τουρισμός δεν έχει ανακάμψει το ίδιο με τα καλοκαιρινά θέρετρα
- Στην προβολή των χειμερινών προορισμών οι οποίοι δεν έχουν δουλέψει κανονικά εδώ και δύο σεζόν.
Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας αναφέρθηκε στη στρατηγική απόφαση της χώρας να ακολουθήσει τις ανάγκες της εποχής και να αναδείξει τις εμπειρίες που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης στη χώρα μας. Σημείωσε ότι η στρατηγική αυτή αποτυπώνεται και στις καμπάνιες του ΕΟΤ.
Αναφέρθηκε στη σημασία της σύνδεσης της τουριστικής εμπειρίας με την πρωτογενή παραγωγή, το εμπόριο, τη μεταποίηση, τους ανθρώπους της αγοράς. Εξήγησε ότι πέρα από το γεγονός ότι ενδυναμώνει το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν, δημιουργεί και προστιθέμενη αξία για τη χώρα.
Τέλος, ο Υπουργός Τουρισμού τόνισε την ανάγκη να προστατέψουμε τον φυσικό πλούτο της χώρας μέσω της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. «Ένα στοίχημα που έχουμε θέσει από την πρώτη στιγμή στο Υπουργείο Τουρισμού και είναι κάτι που μπορούμε να πετύχουμε όλοι μαζί», επεσήμανε χαρακτηριστικά.