Σε success story εξελίσσονται τα Airbnb Experiences, τα οποία καταγράφουν εκρηκτική άνοδο. Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες ξεκίνησαν το 2016 με μόλις 500 δραστηριότητες σε 12 αγορές, και πλέον έχουν αυξηθεί κατά 295%. Μέσα σε ένα χρόνο οι κρατήσεις για εμπειρίες είναι επτά φορές περισσότερες.
Η Airbnb ανέφερε επίσης ότι τριπλασιάστηκε ο αριθμός των Αμερικανών που πραγματοποίησαν κράτηση για Εμπειρία εκτός από την κράτηση σπιτιού. Αλλά και στην Ελλάδα, οι Εμπειρίες σημειώνουν μεγάλη άνοδο.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο Αντιπρόεδρος της Airbnb Experience Joseph “Joebot” Zadeh δήλωσε στο Skift ότι ενώ η εταιρεία επικεντρώθηκε στην αύξηση των Εμπειριών το 2018, φέτος το κύριο μέλημά της είναι να συνεχίσει να βελτιώνει την ποιότητα αυτών των 30.000 ταξιδιών.
Πρόσφατα, η Airbnb επένδυσε σε ειδικούς προκειμένου να επανεξετάσουν τις εμπειρίες σε συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως το φαγητό και τα ζώα. Στόχος είναι να διασφαλίσουν ότι αυτές ανταποκρίνονται στα πρότυπα της εταιρείας.
Από τις προσφερόμενες Εμπειρίες, οι πιο δημοφιλείς είναι αυτές που σχετίζονται με φαγητό και ποτό.
Άνοδος και στην ποιότητα των Airbnb Experiences
Σύμφωνα με την Airbnb, πάνω από το 90% όλων των εμπειριών έχουν κριτικές πέντε αστέρων. Επίσης “πολλές εμπειρίες δεν προσφέρονται σε καμία άλλη σημαντική πλατφόρμα στο διαδίκτυο”. Ωστόσο δεν προσδιορίζει ένα ακριβές ποσοστό των αποκλειστικών εμπειριών.
Πάντως σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 96% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η εξεύρεση μιας πιο τοπικής, αυθεντικής εμπειρίας αποτελεί σημαντικό παράγοντα κατά την κράτηση με την Airbnb. Το 92% δήλωσε ότι η εμπιστοσύνη τους στην ποιότητα των εμπειριών Airbnb επηρέασε την απόφασή τους να κλείσουν μια. Η έρευνα διεξήχθη από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο φέτος, σε περισσότερους από 200.000 επισκέπτες που πραγματοποίησαν κράτηση με Airbnb.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι ο μέσος οικοδεσπότης Airbnb Experiences κέρδισε 2.500 δολάρια ανά εμπειρία το 2018 και ότι μερικοί κορυφαίοι οικοδεσπότες έχουν κερδίσει περισσότερα από 300.000 δολάρια ετησίως από τη φιλοξενία αυτών των εκδρομών.
Οι Εμπειρίες Κοινωνικής Επίδρασης της εταιρείας, των οποίων τα έσοδα κατευθύνονται σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, έχουν συγκεντρώσει συνολικά 4 εκατομμύρια δολάρια από το 2016. Περισσότερα από 65.000 άτομα έχουν συνδεθεί με κάποιον μη κερδοσκοπικό οργανισμό μέσω μιας Εμπειρίας Κοινωνικών Επιπτώσεων.