Η ομάδα της See Greece αντιμετωπίζει το ταξίδι ως μια ολιστική εμπειρία, που περιλαμβάνει το κατάλυμα αλλά και διάφορες άλλες υπηρεσίες στον προορισμό. Και γι’ αυτό συνεργάζεται με εταιρείες που προσφέρουν μετακινήσεις, εκδρομές, ξεναγήσεις. κ.λπ. Σκοπός της είναι να συνδέσει τους ταξιδιώτες με τους ντόπιους, κυρίως με τους ιδιοκτήτες ακινήτων. Αλλά ταυτόχρονα μέσω του δικτύου της, οι ταξιδιώτες θα ζήσουν μια αξέχαστη εμπειρία στη χώρα μας και οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα επωφεληθούν από τις υπηρεσίες μας και θα αυξήσουν τις κρατήσεις τους.
Ο Βασίλης Αργυράκης, Chief Marketing Technology officer της See Greece, μίλησε στο BnB News για τη φιλοσοφία της εταιρείας.

Πώς κινήθηκε η περσινή σεζόν και τι μηνύματα λαμβάνετε για τη φετινή χρονιά;
Η See Greece δραστηριοποιείται σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και η εικόνα από την περσινή σεζόν διαφέρει ανά περιοχή. Υπήρξαν νησιωτικοί προορισμοί όπου είχαν ίδιες ή και καλύτερες πληρότητες ή / και αποδόσεις σε σχέση με το 2019. Για τους ηπειρωτικούς προορισμούς ήταν μια ακόμη χαμένη χρονιά. Τα μεγάλα αστικά κέντρα είχαν μια μέτρια χρονιά. Στο σύνολο το 2021, ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και ανέβηκε ελαφρώς πάνω από το ψυχολογικό όριο του 50% των εσόδων του 2019.
Το 2022 είχε ξεκινήσει πολύ καλά, αλλά ο ρυθμός κρατήσεων έπεσε απότομα με την έναρξη του πολέμου. Προς το παρόν οι ακυρώσεις προέρχονται, αυτονόητα, από Ουκρανούς και Ρώσους. Οποιαδήποτε πρόβλεψη αυτή τη στιγμή είναι πρώιμη. Πιστεύω ότι ο κόσμος, μετά από 2 χρόνια περιορισμών, θέλει διακαώς να ταξιδέψει. Με προβληματίζει το θέμα της ανόδου των τιμών ενέργειας, που ενδεχομένως να αυξήσει τις τιμές εισιτηρίων και να μειώσει το διαθέσιμο εισόδημα των επισκεπτών.
Πώς καταφέρατε να πετύχετε τέτοιες επιδόσεις;
Όπως προανέφερα, η εταιρεία μας δραστηριοποιείται σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και άρα υπήρξαν προορισμοί που πήγαν εξαιρετικά και άλλοι λιγότερο καλά. Επιπλέον στην Αθήνα έχουμε αναπτύξει και το κομμάτι των μεσοχρόνιων μισθώσεων που απευθύνεται σε ψηφιακούς νομάδες, φοιτητές κ.λπ. Η πανδημία μας έδειξε τον δρόμο της διασποράς κινδύνου και πλέον δε διαχειριζόμαστε αποκλειστικά καταλύματα ή σπίτια που απευθύνονται μόνο σε τουρίστες.
Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας σας;
Για τους ιδιώτες πελάτες μας, να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους και να τους βοηθήσουμε να κάνουν την καλύτερη επιλογή για το ακίνητό τους. Θέλουμε (και έχουμε) να αναπτύξουμε μια μακροχρόνια σχέση με τους πελάτες μας. Θα κάνουμε την έρευνα αγοράς, θα δώσουμε την εκτίμησή μας και θα είμαστε ειλικρινείς με τις προοπτικές του ακινήτου, άσχετα αν αυτό σημαίνει ότι δεν θα προχωρήσουμε σε συνεργασία.
Για τους επαγγελματίες, να προσφέρουμε σταθερό κόστος στη διαχείριση και υποδοχή των κρατήσεων καθώς και συνεχή ενημέρωση για βελτίωση των παροχών του καταλύματος.
Ποια είναι η διάρθρωση της εταιρείας σας και ποιοι οι στόχοι ανάπτυξης;
Υπάρχουν 4 κλάδοι στην See Greece. Ο πρώτος αφορά στην παροχή υπηρεσιών κράτησης ή /και διαχείρισης, μικρών οικογενειακών μονάδων ή boutique hotels.
O δεύτερος αφορά στην πλήρη διαχείριση διαμερισμάτων ή / και βιλών σε όλη την Ελλάδα για βραχυχρόνιες μισθώσεις.
Ο τρίτος εστιάζει στις μεσοχρόνιες μισθώσεις σε ακίνητα σε όλη την Αττική.
Τέλος υπάρχει και ο κλάδος του Digital Marketing, όπου προσφέρονται υπηρεσίες διαφήμισης και προώθησης κυρίως μέσω social media.
Επιθυμούμε να αναπτύξουμε όλους τους κλάδους και κυρίως την προσφορά επιπλέον υπηρεσιών προς τους επισκέπτες. Υπάρχει ήδη μικρή συνεργασία, με εξειδικευμένες εταιρείες για παροχή εκδρομών, ξεναγήσεων κ.λπ.
Πώς επιλέγετε τα ακίνητα που αναλαμβάνετε τη διαχείρισή τους;
Είμαστε στην ευχάριστη θέση, (ακόμη) να αναπτυσσόμαστε μέσω συστάσεων από προηγούμενους, ευχαριστημένους συνεργάτες. Μας ενδιαφέρει περισσότερο η ποιότητα επικοινωνίας με τον ιδιοκτήτη παρά τόσο το ίδιο το ακίνητο. Αν για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης δεν επιθυμεί την πλήρη διαχείριση και θέλει να κάνει την υποδοχή, καθαρισμό, θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι ακολουθεί τα πρότυπα φιλοξενίας που έχουμε θέσει. Βασικό στοιχείο είναι και οι ρεαλιστικές προσδοκίες για τα έσοδα από μέρους του ιδιοκτήτη σε σχέση με την τοποθεσία και την ποιότητα του ακινήτου του. Θέλουμε να βοηθήσουμε τον ιδιοκτήτη να κατανοήσει την ιδανική (όσο και εύθραυστη) ισορροπία, μεταξύ μεγιστοποίησης εσόδων και ρυθμού κρατήσεων.
Τι προσφέρετε στους ιδιοκτήτες ακινήτων που θα συνεργαστείτε μαζί τους;
Ο κάθε ιδιοκτήτης έχει διαφορετικές ανάγκες και προσπαθούμε να προσαρμοστούμε σε αυτές. Για παράδειγμα, στο portfolio της εταιρείας μας, ένα μεγάλο ποσοστό ακινήτων ανήκει σε κατοίκους εξωτερικού, οι οποίοι έχουν ανάγκη για πλήρη διαχείριση ακίνητης περιουσίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις παρέχουμε λογιστική / νομική υποστήριξη, πληρωμή λογαριασμών, επίβλεψη ανακαινίσεων κ.λπ. Υπάρχουν αρκετοί ιδιοκτήτες που απλά επιθυμούν μόνο την προώθηση και την online διαχείριση του ακινήτου και τα υπόλοιπα τα διαχειρίζονται μόνοι τους.
Η εταιρεία μας θα κάνει την έρευνα αγοράς, θα συζητήσει με τον ιδιοκτήτη τις ανάγκες του, θα παρέχουμε δωρεάν τη φωτογράφιση και τις συμβουλές για την αναβάθμιση του χώρου και θα ενταχθεί στο κατάλληλο για το ακίνητο προφίλ της εταιρείας μας, ώστε από την πρώτη στιγμή να ωφεληθεί από τη βελτιστοποίηση του αλγόριθμου που έχουμε επιτύχει μετά από τόσα χρόνια παρουσίας στο χώρο.
Είστε ιδρυτικό μέλος του Συνδέσμου Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων (STAMA). Γιατί πήρατε αυτή την απόφαση;
1) Ο τομέας της επαγγελματικής διαχείρισης ακινήτων για Βραχυχρόνια μίσθωση, δεν εκπροσωπείται θεσμικά. Και ενώ πλέον αποτελεί ένα σημαντικό μέρος του Τουριστικού προϊόντος, δεν λαμβάνονται υπόψη οι θέσεις του κλάδου και οι αποφάσεις παίρνονται ερήμην του.
2) Οι υπόλοιποι κλάδοι του Τουρισμού έχουν στοχοποιήσει τον κλάδο της βραχυχρόνιας (δικαίως ή αδίκως). Και δεν υπάρχει καμία οργανωμένη απάντηση από μέρους μας.
3) Χρειάζεται επίσης να καταγραφούν οι διαφορετικές ανάγκες που υπάρχουν σε κάθε περιοχή της χώρας μας, ώστε να μπορέσουμε θεσμικά πλέον, να τις επικοινωνήσουμε προς την πολιτεία.
Τι προσδοκάτε από τη συμμετοχή σας στο 4ο BnB Greece Conference;
Ανυπομονώ να δω και έμπρακτα την επιστροφή σε μια κανονικότητα και να συναντηθούμε από κοντά με τους συναδέλφους.
Αποκτήστε τώρα το εισιτήριό σας πατώντας στο ακόλουθο banner