• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΝΕΑ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Η απομακρυσμένη διαχείριση ακινήτου σε έξι βήματα

απομακρυσμένη διαχείριση

Όλο και περισσότεροι οικοδεσπότες επιλέγουν απομακρυσμένη διαχείριση για την ιδιοκτησία τους γλιτώνοντας χρόνο και προσφέροντας ταυτόχρονα στους επισκέπτες καλύτερες υπηρεσίες.

Μπορεί οι  βραχυχρόνιες μισθώσεις να σημαίνουν επιπλέον έσοδα όμως σημαίνουν ταυτόχρονα και επιπλέον υποχρεώσεις για τον οικοδεσπότη.

Και επειδή για τη συμφωνημένη ώρα προσέλευσης του επισκέπτη δεν ευθύνεται πάντα ο ίδιος -αλλά πολλοί άλλοι παράγοντες (καθυστερήσεις πτήσεων τραίνων κ.λπ.)- το check in μπορεί να μετατραπεί σε έναν πολύωρο εφιάλτη.

Η απομακρυσμένη διαχείριση σπιτιών λύνει τα χέρια τόσο των εταιρειών διαχείρισης με πολλά ακίνητα που οι απαιτήσεις για ταυτόχρονη φυσική παρουσία είναι αδύνατη όσο και εκείνων που διαθέτουν το εξοχικό τους ή το σπίτι τους για βραχυχρόνια μίσθωση ενώ μπορεί να διαμένουν και να εργάζονται σε άλλη πόλη.

Πρόκειται για μια εύκολη διαδικασία που αυτομάτως αφαιρεί την υποχρέωση της φυσικής παρουσίας κατά τη διάρκεια του check in και του check out χωρίς όμως ο επισκέπτης να βιώσει μια απρόσωπη φιλοξενία.

Ακλουθώντας κάποια βασικά βήματα, ο επισκέπτης θα είναι ικανοποιημένος με τις εξ αποστάσεως πληροφορίες που θα του δίνονται – πολλές φορές πριν καν σκεφτεί να τις ρωτήσει- ενώ ταυτόχρονα ο οικοδεσπότης δεν θα αναγκάζεται να είναι όλη την ημέρα διαθέσιμος για να τις προσφέρει.

1.Αυτοματοποιημένα μηνύματα στους επισκέπτες

Το check in μπορεί πολύ εύκολα να μετατραπεί σε μια Live ταξιδιωτική εκπομπή που εσείς σε ρολό παρουσιαστή καλείστε να δώσετε δεκάδες πληροφορίες για το σπίτι, για την περιοχή, για την ιστορία της, για τα εστιατόρια της κ.λπ. Αποφεύγοντας τη φυσική παρουσία στο check in καταρχήν γλιτώνετε χρόνο. Ταυτόχρονα στέλνοντας αυτοματοποιημένα μηνύματα με χρήσιμες πληροφορίες στον επισκέπτη, τον εντυπωσιάζετε.

2.Πόρτα χωρίς κλειδί

Τον βραχνά της παράδοσης – παραλαβής κλειδιού με ό,τι αυτό συνεπάγεται εξαφανίζει η ύπαρξη κωδικού πρόσβασης στην ιδιοκτησία σας. Η διαδικασία αυτή όμως δεν προσβλέπει μόνο στη δική σας διευκόλυνση αλλά και στην ασφάλεια της ιδιοκτησίας σας καθώς διασφαλίζει ότι με αυτόν τον τρόπο θα έχουν πρόσβαση μόνο εξουσιοδοτημένα άτομα. Παράλληλα δίνει τη δυνατότητα να αλλάζετε τους κωδικούς κάθε φορά που ένας επισκέπτης κάνει check out εκμηδενίζοντας έτσι το ενδεχόμενο κάποιος να κλέψει, να χάσει ή ακόμα και να αντιγράψει τα κλειδιά της ιδιοκτησίας σας.

3.Αυτοματοποιημένη διαχείριση εργασιών με ψηφιακές λίστες ελέγχου

Με δεδομένο ότι η καθαριότητα ενός σπιτιού αποτελεί το Α και το Ω στον σχολιασμό των επισκεπτών για τη βραχυχρόνια μίσθωση, το να μπει ένας επισκέπτης σε ένα σπίτι που δεν είναι καθαρό γιατί δεν έχει γίνει σωστή συνεννόηση με το συνεργείο καθαρισμού μπορεί να αποβεί και καταστροφικό. Η αυτοματοποίηση της διαχείρισης εργασιών καταρχήν μηδενίζει την πιθανότητα να «χαθεί» ένας καθαρισμός αλλά μπορεί να ρυθμίσει και τακτικές υπηρεσίες συντήρησης του σπιτιού με συνέπεια και χωρίς τη φυσική σας παρουσία.

4.Ο ψηφιακός οδηγός

Ένας ψηφιακός οδηγός στους επισκέπτες βελτιώνει την εμπειρία τους και τους προσφέρει αυτονομία.

Ο ψηφιακός οδηγός μπορεί να παρέχει πληροφορίες όπως τον κωδικό του wifi, τον χώρο στάθμευσης, ταξιδιωτικές οδηγίες για την περιοχή, αριθμούς έκτακτης ανάγκης αλλά και tips για τη λειτουργία συσκευών του σπιτιού κ.λπ.

5.Απομακρυσμένη διαχείριση και έλεγχος ακινήτου

Χωρίς να παραβιάζεται το απόρρητο χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένες οθόνες, ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχει τον έλεγχο είτε της πληρότητας είτε του θορύβου μέσα στην ιδιοκτησία του. Πρόκειται για οθόνες που καταγράφουν ντεσιμπέλ, που προσφέρουν τη δυνατότητα να στέλνουν ακόμα και μηνύματα στον ιδιοκτήτη και τους επισκέπτες που ξεπέρασαν το όριο του επιτρεπτού θορύβου και πληρότητας. Είναι ένα ακόμα «εργαλείο» για απομακρυσμένη διαχείριση ιδιοκτησίας που βάζει «φρένο» στα μη εγκεκριμένα πάρτι που μπορεί να πραγματοποιηθούν.

6.Ανιχνευτής καπνού

Η σιγουριά ότι τηρούνται οι κανόνες της ιδιοκτησίας από τους επισκέπτες αποτελεί πρόκληση. Ο ανιχνευτής καπνού είναι ακόμα μια εφαρμογή που κάνει την απομακρυσμένη διαχείριση ευκολότερη και πιο αποτελεσματική προσφέροντας και ασφάλεια στην ιδιοκτησία.

Είναι βέβαιο ότι αν ο οικοδεσπότης ακολουθήσει τα παραπάνω βήματα η απομακρυσμένη διαχείριση ακινήτων θα προσφέρει διευκόλυνση στον ίδιο αλλά και καλύτερη εμπειρία στον επισκέπτη του.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend