Το 75% των επισκεπτών σε καταλύματα στην Airbnb ελέγχουν τις κριτικές πριν κάνουν κράτηση, σύμφωνα με τα στοιχεία της AirDNA. Ως εκ τούτου, είναι απολύτως κατανοητό πόσο σημαντικό είναι για κάθε οικοδεσπότη οι επισκέπτες του να αφήνουν καλές κριτικές.
Η ίδια η Airbnb δίνει τις ακόλουθες συμβουλές για το πώς πρέπει να διαχειριστούν τη διαδικασία κριτικής και να μετατρέψουν τη γνώμη των επισκεπτών σε δικές τους βελτιώσεις. Ιδού οι συστάσεις της:
Ζητήστε τη γνώμη τους
Δείξτε στους επισκέπτες ότι δεσμεύεστε ότι θα βελτιώνεστε, ζητώντας τη γνώμη τους.
** Στείλτε ένα προγραμματισμένο μήνυμα κατά την αναχώρηση. Ζητήστε από τους επισκέπτες ιδιωτικά σχόλια, καθώς και συγκεκριμένες ιδέες σχετικά με το πώς θα μπορούσατε να βελτιώσετε την εμπειρία τους.
** Αφήστε κριτική για τους επισκέπτες σας. Έτσι, τους υπενθυμίζετε να αφήσουν δημόσια κριτική για εσάς. Έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες μετά την αναχώρηση για να αφήσετε κριτική ο ένας στον άλλο.
Μάθετε από τις βαθμολογίες και τις κριτικές στην Airbnb
Δημιουργήστε μια απλή διαδικασία για να καθορίσετε ποιες προτάσεις πρέπει να ενσωματώσετε.
- Διαβάστε κάθε κριτική. Ευχαριστήστε τους επισκέπτες για τη συμβολή τους και σκεφτείτε τι εξυπηρετεί τον χώρο και τη διαδικασία που ακολουθείτε, καθώς και άλλους επισκέπτες.
- Δώστε προσοχή στις βαθμολογίες με αστέρια. Οι επισκέπτες μπορούν να βαθμολογήσουν με αστέρια συγκεκριμένες κατηγορίες και να επιλέξουν από μια λίστα τα καλά σημεία ή τις πτυχές που θα μπορούσαν να βελτιωθούν.
- Αναζητήστε τάσεις που ακολουθούν οι επισκέπτες στις βαθμολογίες τους, όπως “υπερβολική ακαταστασία” στη βαθμολογία της καθαριότητας ή “ασαφείς οδηγίες” στη βαθμολογία της άφιξης.
Κάντε βελτιώσεις
Μπορείτε πάντα να βελτιώνετε όσα προσφέρετε στους επισκέπτες.
Απαντήστε στις κριτικές. Όταν οι επισκέπτες αφήνουν προτάσεις, ευχαριστήστε τους και απαντήστε στα σχόλιά τους. Έτσι, δείχνετε ότι τα λαμβάνετε σοβαρά υπόψη. Αν απαντάτε σε μια δημόσια κριτική, η απάντησή σας θα εμφανίζεται κάτω από τη δική τους.
Επικεντρωθείτε στις λύσεις. Όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, εντοπίστε τη βασική αιτία και βρείτε τι είναι στον έλεγχό σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να φωτίσετε ένα σκοτεινό δωμάτιο χρησιμοποιώντας λάμπες, φυτά σκίασης και καθρέφτες.
Μοιραστείτε τα σχόλιά σας με την ομάδα που σας υποστηρίζει. Ίσως χρειαστεί να δώσετε επιπλέον οδηγίες στους συνοικοδεσπότες και στο προσωπικό καθαρισμού. Για παράδειγμα, αν οι επισκέπτες βρίσκουν ψίχουλα στον καναπέ, αναφέρετέ το στα άτομα που σας βοηθούν στο καθάρισμα.
Ενημερώστε την καταχώρησή σας. Οι κριτικές αντικατοπτρίζουν συνήθως κατά πόσο ανταποκρίνεστε στις προσδοκίες. Βεβαιωθείτε ότι οι παροχές, οι φωτογραφίες και η περιγραφή της καταχώρησής σας ταιριάζουν με όσα προσφέρετε αυτήν τη στιγμή.
Οι διαπιστώσεις της AirDNA
Η AirDNA, στη δική της ανάλυση για τις κριτικές στην Airbnb, καταλήγει στις εξής διαπιστώσεις:
** Η συνεχής σύνταξη κριτικών επισκεπτών χτίζει την αξιοπιστία του οικοδεσπότη και του καταλύματος. Επίσης οι κριτικές βελτιώνουν την ορατότητα της καταχώρισης και συμβάλλουν στη δημιουργία μιας καλύτερης κοινότητας φιλοξενίας στην Airbnb.
** Το να γράψει πρώτα ο οικοδεσπότης την κριτική του για τον επισκέπτη συχνά παρακινεί τους επισκέπτες να ανταποδώσουν, καθώς το σύστημα διπλής κάλυψης της Airbnb δημιουργεί περιέργεια για το τι γράψατε για αυτούς.
** Οι οικοδεσπότες, έχοντας έτοιμα προς χρήση πρότυπα κριτικής επισκεπτών Airbnb για διαφορετικές καταστάσεις επισκεπτών, εξοικονομούν χρόνο και διατηρούν τον επαγγελματικό τόνο σε όλη αυτή τη διαδικασία.
“Όταν ένας επισκέπτης της Airbnb αξιολογεί το ακίνητό σας, τα οφέλη εμφανίζονται. Οι θετικές κριτικές και οι αξιολογήσεις πέντε αστέρων συμβάλλουν στην ενίσχυση της προβολής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Airbnb, αυξάνοντας τις πιθανότητές σας να εξασφαλίσετε περισσότερες κρατήσεις”, υπογραμμίζει η AirDNA.